|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Mja, je kunt het ook gewoon gaan zien als een evenement dat niet geschikt is voor mij. De enige band die ik wel zou willen zien is God Is An Astronaut en dat is dan jammer, maar goed als die band in Los Angeles speelt is dat voor mij ook niet geschikt. Het cultureel verantwoord zijn van Eurosonic is flink afgenomen en derhalve zou de subsidiestroom ook wel dicht kunnen, maar als het wel opbrengst oplevert dan wordt dat natuurlijk weer anders. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik wens het ze van harte toe Belachelijk gedoe dit met die kaarten. Lijkt me als band ook geen flikker aan hier te spelen trouwens. Leuk, enthousiast publiek zal er maar weinig komen. driewerf Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Nu nog wel, maar het is gewoon snel uitverkocht, net als Roadburn en andere erg populaire festivals. Als jij op de bewuste zaterdag dat de vvk begon om 10.00 online was gegaan om een kaartje te kopen voor Eurosonic of Noorderslag was dat je wel gelukt. Maar goed, de bands 's avonds is in de 3 dagen een leuke bonus, voor de 'bobo's' draait het natuurlijk om de dagen overdag in de Oosterpoort. |
|
|
|
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/nieuws/2012/januari/Zanger-Rinus-op-Eurosonic-afterpartyuntitled.html Edit: SIKED [Dit bericht is gewijzigd door Retardo op 11-01-2012 16:15] |
|
Morgen aanwezig! |
|
quote: 2xSIKED |
|
Heel siked! |
|
Hoogtepunten van vanavond: The Cyborgs 120 Days |
|
En het gratis bier dan? |
|
quote: +928731982731 voor gratis bier/whiskey! Hoogtepunten van gisteren: The Computers The Minutes Switch Opens God is an Astronaut viel heel erg tegen. Jammer! |
|
Tegen? Dat verbaast me. God is an astronaut was laatst in amsterdam echt massive. Veel zwaarder en meer metal dan op plaat. De emotie van de band kwam echt goed over. Het enige minpuntje was toen achtergrondprojectie die niets toevoegde. The computers is wel een leuk bandje ,nog gezien op lowlands. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Vanavond Death Letters! |
|
Death Letters ga ik heel hard ontwijken. God is an Astronaut was een beetje raar bezig gisteren. Met name de mee-klap momentjes vond ik voor een post-whatever band nogal dom overkomen. Daarnaast had ik het gevoel dat ze een enorm saaie set speelde. Vanavond niet veel meer zien dan gister maar in ieder geval: Katzenjammer Steak Number Eight Djerv Iceage |
|
Kom anders achteraf gezellig nog ff naar onze Big Bad After van 3:00 tot 8:00 Als je tenminste door de rij heen komt, want gisteren was echt mayhem en vandaag belooft nog erger te worden... |
|
Gast! Eerst zanger rinus om half 4! |
|
quote: Gezellig avondje weer! Elektro Guzzi was ook tof, techno met instrumenten. |
|
Hoogtepunten van vrijdag: - Steak Number Eight - The Bewitched Hands - Iceage - ZANGER RINUS Djerv heb ik moeten missen. Hoorde dat het wel aardig was. Wilde er eerst wel heen toen ik hoorde dat de bassist van Entombed erin speelt. Achteraf bleek dat een sessie lid van Entombed te zijn geweest. Geen groot gemis dus. Vanavond Noorderslag. Proberen zo min mogelijk bands te checken, bier naar de winnaars van de popprijs gooien en Vanderbuyst kijken |
|
Ah Noorderslag ga ik niet redden, vanochtend 10:15 thuis en vanavond gaan we in Sub (nu zonder ES/NS bandje) vanaf 23:00 open met Bass Destroyer, een dubstep/electro/metal party. Hoogtepunten van de afgelopen dagen waren voor mij: * Gnucci Banana * Baskerville * Feest DJ Ruud alle party people en de recordomzet die we gisteren draaiden Rinus helaas moeten missen |
|
Ik kwam vrijdag om 03.30 de Subsonic niet meer in, stond een rij en ik ga niet in rijen staan. Jammer! |
|
Hoogtepunten vrijdag; Mr. Polska in het Platformtheater. Honningbarna! in Vera, geniaal jonge mannetjes die menig metal band er uit ramden qua aggressie. En de Jeugd van Tegenwoordig op een besloten feest voor zo'n 80 man in de kelder van het newscafe. |
|
Ach Wietze, de rij was maar tot de Martinitoren, duurde slechts een uurtje en het vroor maar een paar graden onder nul Je hebt wel een epic afterparty tot minimaal 9:00 gemist. Maar de rij was ook pas verdwenen om een uur of 7 |
|
Toen ik er was stonden er hooguit 10 man, maar ik had echt geen zin om daar te staan wachten. Waar was de ingang voor de seminar bezoekers eigenlijk, die horen er altijd in te kunnen. |
|
Hoe laat was je er? Het programma op vrijdag was 'wel leuk' en werd rond 2:00 ofzo pas echt vol, maar de Big Bad After van Bmklstch Records was echt belachelijk dik met 20 acts waarvan we er veel nooit zouden kunnen betalen en die nu lekker max 20 minuten een set knalden tot 8/9 Had ik toen ik vorige week mijn post op ZM zette in dit topic ook niet echt verwacht |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |