|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Nuclear Winter part 3 Infinity - Cirith Gorgor - The Chösen - Zwartplaag 21 februari - Club De Gonz - Gouda - The Netherlands More info: http://www.myspace.com/goudanuked |
|
Ben wel benieuwd naar Zwartplaag! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Aanwezig! |
|
Oe vet zeg, aanwezig!! Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Aanwezig! Bla |
|
Mooie lineup, voor Nederlandse begrippen. |
|
Even omhoog schoppen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ZWARTPLAAG zal gloednieuwe tshirts te koop hebben morgen. |
|
quote: Zal wel even een paar extra euro's meebrengen vanavond. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ja, vanavond! |
|
"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
En we zijn weer thuis. Als geheel viel het gebeuren me een beetje tegen, iets wat niet in de laatste plaats te wijten was aan het groepje neonazi's en andersoortige mongolen die het nodig vonden om de sfeer te verpesten (ga eens gauw dood, heren). Maargoed, de muziek: FUNERAL GOAT: Simpele, korte nummers met een hoog Von-gehalte. Stelde allemaal niet zoveel voor, maar was best leuk om bij binnen te komen. ZWARTPLAAG: Minste band van de avond. Saaie, veel te lange nummers, suffe podiumpresentatie, matig spel. Bovendien duurde het belachelijk lang voor men eindelijk begon te spelen. Dit had stukken beter gekund. CIRITH GORGOR: Al een stuk prettiger om naar te kijken en te luisteren, want actiever en muzikaal/instrumentaal beter en afwisselender. Wel jammer dat vooral de nieuwe nummers zo dichtgetimmerd zijn; daardoor klonk het nu eenvormiger en minder goed beluisterbaar dan m.i. zou hoeven. INFINITY: Absoluut de beste band van de avond. Uitstekend spel, goede, gevarieerde nummers en een goed geluid. Groot respect ook voor Balgradon Xul, die zijn monsterlijke drumpartijen (gespeeld met een paar knuppels van stokken) vlekkeloos speelt en er tegelijkertijd ook nog uitstekend bij zingt. Helaas vond de eerdergenoemde club eikels het nodig om de boel te verzieken met onnodig pitgeweld en Hitlergroeten - volslagen debiele acties die behoorlijk afbreuk deden aan dit klasse-optreden. |
|
De shit is aan!!!1 |
|
nou ik verzeker je een ding, dat zwartplaag of funeral goat geen fuck met het nazi clubje te maken heeft(als je dat bedoeld met ''t laatste clubje eikels''. ik kan t fout hebben hou me ten goede. maar alle vier de bands hadden niks met die skinheads. ik vond de avond opzich wel oke verlopen. ik vond zwartplaag wel goed en infinity was ook tof. |
|
btw, ik ken ze ook alle vier persoonlyk. |
|
quote: Ik weet ook wel dat geen van de bands iets met (neo)nazisme hebben. En de term 'eikels' sloeg uiteraard niet op de bands, maar op het in de aanhef beschreven (al dan niet) kaalhoofdige tuig. |
|
mooi, dan is dat duidelyk. |
|
ik had 't er nog over met leden van zwartplaag en infinity, want die begrepen ook niet echt wat die skinnies daar moesten....... |
|
Jammer dat het geluid zo kut was. Verder een gave avond en Zwartplaag was erg gaaf zeker als je bedenkt dat dit pas hun tweede optreden was! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Altijd mooi om te lezen dat lui achteraf gaan klagen op een board omdat er neonazi's waren. als je een held bent zeg je er op de avond zelf wat van, ipv hier te gaan janken. wat een gehuil. De shit is aan!!!1 |
|
ik denk dat weinig te maken heeft met zeiken op n board over neo nazis, wie er lings of rechts is etc... als ze zich niet zo achterlyk hadden opgesteld dan had de sfeer gewoon wat beter geweest. nazi of geen nazi. |
|
quote: Tsjah, waarom zou je op een forum zeggen dat je iets jammer vindt terwijl je lekker gratis in elkaar geslagen had kunnen worden door 6 nazis? Zeggen dat iets 'jammer' is vind ik geen janken. Bla |
|
Dan had je toch een mooi fittie gehad, kun je mooi met de rest die graag voor de bands komen nazi's kunnen meppen. Against God and Government |
|
Bla |
|
Funeral goat: was niet zo boeiend Zwartplaag: was wel geinig Cirith Gorgor: was ik er van gehoord heb was niet zo boeiend Infinity: weer erg gaaf Van die skins heb ik niets meegekregen, denk dat ik al weg was of te druk in gesprek aan de bar.. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |