|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Goed, zal morgen ff sms-en en dan Bas ook sms sturen |
|
damn... dit lijkt wel de jeej, hoe ga jij naar Sacred Reich babbelbox! |
|
quote: ZM, nu ook te gebruiken voor uw carpooltips |
|
quote:Misschien heeft iemand anders wat aan de tip, wij gaan op eigen gelegenheid. Maar tnx |
|
quote: Check! |
|
quote: Ik ga voor de eerste, tweede en derde |
|
Sacred Reich: |
|
Vetste show in de nieuwe Dynamo sinds de heropening wat mij betreft. Uitverkocht huis, goeie set, dikke pit met stagedivers, bloedheet en een band die er veel zin in had. En het moment van de avond: de ondertekening van het contract met de gemeente voor 5 jaar extra subsidie en de flessen champagne na afloop En de European headquarters shirts waren helemaal meesterlijk |
|
Eigenlijk kan ik hier alleen maar een dikke plus een achter gooien. Ik vond deze show gaver dan die in 2007. Edit: Ben benieuwd naar vandaag. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 31-05-2009 11:16] |
|
Sacred Reich was supertof. Het voorprogramma superbagger. |
|
quote:klopt helemaal en 2 mensen achter de bar in een uitverkochte Dynamo is veel te weinig |
|
ook dat klopt helemaal was weer leuk om je weer eens gezien te hebben Mies |
|
quote:Daarom was er in het atrium ook een tap open en we hadden beneden het cafe ook nog. Uit ervaring kan ik trouwens zeggen dat 2 man de max is voor de zaalbar. Met 3 loop je elkaar alleen maar in de weg |
|
Helden zijn het! helden!!! Prima set, de eerste reunie show vondt ik mischien wat beter, maar mischien is dat omdat ik zooo fucking siked was. De heren hebben zich nog even laten onderkalken door Sasha (tattoo). Een dronken bedoeling backstage. Geweldig dat die gasten even voor 2 shows naar europa afzakken... Over een aantal weken komen ze terug, mischien dat ik nog een show mee pik ergens... De band (behalve Phil) willen wel weer een e.ptje gaan opnemen, ik hoop zelf van niet, aangezien ik graag de herinnering houdt van de eerste 4 schijven... Foto's komen asap! Oh ja, hulde voor het publiek,focking goed sfeertje! (Geert, ze beloven terug te komen). |
|
H-e-e-r-l-i-j-k. |
|
GE-WEL-DIG !!! Sacred Reich |
|
PFFFFFffff, wat een show, nur hits en een super tof publiek.. zo wa foto's: |
|
Volgende week weer Sander? |
|
Dat zou ik zeker niet erg vinden http://www.youtube.com/user/Dynamo666666 Voor degene die het nog een keer willen herbeleven |
|
Damn, wat is die zangert vet geworden sinds Wacken??!!?? (of ligt het aan mij en de anderhalve liter colaBB?) Boeiender |
|
quote: Nouja 2 jaar terug toch ook al of niet? |
|
quote: Hmmm in mij "aangetaste" herinnering niet... naja, zal wel aan mij liggen dan. Boeiender |
|
Hier is hij in ieder geval niet meer terug te herkennen |
|
Hmmmmmmm, lag aan mij dan, hahaha. Boeiender |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |