|
Auteur: |
|
|
Feb. 26 - Germany Dortmund FZW Feb. 27 - Germany Leipzig Conne Island Feb. 28 - Poland Warsaw Progresja Mar. 01 - Czech Republic Prague Exit Chmelnice Mar. 02 - Austria Wien Arena Mar. 03 - Hungary Budapest Dürer Kert Mar. 04 - Germany München Feierwerk - Hansa 39 Mar. 05 - Switzerland Zürich Dynamo 21 Mar. 06 - Italy Brescia Latte + Club Mar. 07 - Italy Pinarella di Cervia Rock Planet Mar. 08 - Germany Karlsruhe Die Stadtmitte Mar. 13 - Netherlands Nijmegen Doornroosje Mar. 14 - Netherlands Sneek The Legend Mar. 15 - Belgium Bruxelles VK Mar. 16 - Germany Hamburg Logo Mar. 17 - Germany Darmstadt - Mühltal Steinruch Theater Mar. 18 - Lux Esch Kulturfabrik Mar. 20 - Germany Zedtwitz Fernverkehr Mar. 21 - Germany Berlin Lido www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Aanwezig in de Legend Sneek! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Geniaal mijn halve jaarlijstje gaat op tour Aanwezig in Nijmegen |
|
LEZEN Judge.. [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 23-12-2008 15:35] |
|
Waar zie je dat staan? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nevermind |
|
Wat voor ne toko is the Legend eigenlijk?? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Een cafe, soort popfront achtig maar dan wat groter. |
|
|
|
quote: niet heel veel groter.... aan de kassa genoeg kaarten te koop iig. |
|
Ik ben erbij, weer wat plaatjes schieten |
|
Medeia: niet gezien Bison B.C.: fijne opwarmer, keihard rocken Burst: winnaar van de avond, wat een fijne band live! Minputen moeilijk te vinden, misschien nog wat werken aan de clean vox The Ocean: vette shit, ik vond het wel wat langdradig worden naar het einde toe (misschien kwam het door een gebrek aan afwisseling in de zang) Wel een bijzonder vette package voor zeer weinig geld, en ik vond het niet eens zo druk. Doornroosje +1 [Dit bericht is gewijzigd door M. op 14-03-2009 1:53] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Index / Concerten |