|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Jawohl!!! We gaan weer van start met Aaltjesrock 2009. En "jawohl" krijgt een diepere betekenis als we de headliner voor 2009 bekend kunnen maken. Aaltjesrock 2009 zal worden gehouden op 31 oktober op Halloween. Dubbel toepasselijk om dan een metalfestival te houden. Komen jaar wordt het festival gehouden in poppodium Estrado in Harderwijk. Dit betekend meer ruimte, beter bereikbaar, twee podia's en maar liefst negen bands. Voor het podium in de kleine zaal zijn we nog op zoek naar vier bands. Heb je interesse om hier te spelen dan kun je een mailtje sturen aan info@noordgelderschmetaal.nl Eind maart selecteren we hier de vier bands uit die mogen spelen in de kleine zaal. |
|
Ben benieuwd! Aanwezig |
|
Lees ook de website voor de volledige informatie hierover http://www.aaltjesrock.nl Aankomende zomer komt er overigens ook nog een Aaltjesrock open-air, tijdens de Aaltjesdagen in Harderwijk. |
|
Goed bezig metalteacher! Keep the metal alive! see you at occultfest! |
|
TMDC mag thuisblijven. Met Inhume is het zeker een feestje. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Gaaf was dat, in het voorprogramma van Asphyx. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Daarom ben ik ook zo blij dat ik in Lelystad woon, hier gebeurt tenminste echt geen ene kloot ! Ziekenhuizen die op de fles gaan, maar verder ..... Vind ik ook niet |
|
Als de Underground in lelystad een beetje meer supportive was geweest waren we daar ook wel gebleven. |
|
Heb ik wel vaker dingen over gehoord, zou me bijna aanmelden als organisator en weet ik veel wattes, om maar dingen naar Lelystad te krijgen, want in potentie is er veel mogelijk daar.. Vind ik ook niet |
|
We blijven wel metal activiteiten ondersteunen in de Underground. De recente oprichting van "metalfreakz" is daar een voorbeeld van. Misschien moet je je oor eens bij hun te luister leggen. Zij kunnen nog wel wat geinspireerde mensen gebruiken. |
|
Oei, beters dat het nu in Harderwijk wordt gehouden zeg.. want wat heb ik toch altijd een hekel gehad jegens 'de underground' en al die locale typetjes . Ben er vast wel bij weer! Mocht het voor de 3e keer op een rij uitlopen op niets duik ik fijn een gezellige kroeg in. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 22-12-2008 22:44] |
|
quote: Wist niet eens dat er hier meer mensen in dat zwarte gat wonen... "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Ik hoorde van onze merchandiser dat er in de Lelyscene nav de laatste editie de meest fantastische verhalen over ons de ronde doen. -Die lui boeken we nooit weer! -Gave band, maar die lui...vreselijk! Mooi is dat*glunder* TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
Wat gek, ik heb ze onlangs nog aangeraden om jullie te boeken daar. Dat "gave band" heb ik overigens nooit laten vallen, voor die woorden kan ik niet instaan. [Dit bericht is gewijzigd door metalteacher op 27-12-2008 10:19] |
|
Sander, je weet me te vinden voor de 2009-editie. Bruce Banner |
|
Ik weet jouw altijd te vinden!! |
|
Eerste headliner bekend: - Crematory |
|
Elexoclaxon al geboekt? Anders blijf ik thuis. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ronald is absoluut een lekker ding, maar ze stonden twee jaar terug al eens op Aaltjesrock. Nog een keer lijkt me nogal een overkill. Maarrrrr....... in 2011 of 2012 is er een tienjarig jubileum van Aaltjesrock, dan kan het maar zo eens zijn dat ze daar plotseling opduiken. |
|
Context is ook gewoon bereikbaar voor deze dag. |
|
quote:Nou vooruit dan maar. Ik zal eens zien of ik die dag vrij kan houden. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
|
|
quote: Als je nog een grindcoreband nodig bent voor weinig mail je maar naar Grindbashers@planet.nl Boeiender |
|
Later deze week kunnen we de tweede band bekend maken... |
|
Tweede band die bevestigd is: - Panchrysia |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |