|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Waar is Kurk as je um nodig bent!!!!!!!!! Wordt een ware inveatsie van Kurk jasjes daar. Heb dr nu al zin an |
|
als 't meezit en ik denk wie je bent... komt er nog een leuke naaktfoto van je op dit forum. |
|
Ben benieuwd!!!!!!!!!! |
|
sabatonn...brrrrr |
|
quote: Kurk wist het al "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
ben ik een bot-mongool als ik de entree belachelijk duur vind (ken de bands niet...). |
|
mwa, aardig grote namen. desalnietemin kan je idd beter wegblijven, doe ik ook maar Je moeder. |
|
als jij al zeg dat IK beter weg kan blijven... dan weet ik genoeg! |
|
quote:Ja, je bent een bot-mongool.(Maar wel een lieve). Als je na gaat dat een hail of bullits of een asphyx al tegen de 12 euro intree aanzit dan valt het me nog mee voor zulke grote namen. O, ja waar blijft die foto nou!!!! |
|
hahaha.... heb ik MR N voor gevraagd.... geen idee hoe ik foto's moet plaatsen op dit forum. |
|
quote:Ik ook niet maar ik weet al wel welke foto je bedoeld hahahahaha. Blijft wel een van mijn meest genitale ackties vind ik zelf. |
|
Als je rechts klikt op een foto, zie je de eigenschappen, je moet ze ff online zetten (photobucket) en dan de URL waar aan het eind .jpg staat posten door: Succes! |
|
Hammerfail! |
|
quote: Hier! Uiteraard aanwezig! Scheelt me weer een trip naar 013 |
|
quote: |
|
quote:Ooooooh. |
|
quote: |
|
Huh, zelfde show op zelfde datum met zelfde reden maar dan in Geleen? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3069869 [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 24-12-2008 14:50] |
|
Om technische redenen kan Hammerfall niet optreden in Hedon. |
|
En de rest dan? Gehele show gaat niet door? |
|
Nee, de hele avond ligt eruit. |
|
Wat sneu voor Kurk zeg.... Boeiender |
|
kasteel van ze past zeker niet |
|
quote: quote:Toch maar naar Tilburg dan |