|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ieder zn smaack, ik heb er ook een teringhekel aan, dus dit topic is niet aan ons besteed. |
|
er is er idd weer eentje die ff kijkt hoe ver ie kan gaan maar weer ontopic: heeft Solstice niet ooit een keer Gloves of Metal gecovered? |
|
Het spijt me, maar ik moet Manowar toch ff afzeiken.. Ik vind het een walgelijke tyfusband en wel om de volgende redenen: DE ATTITUDE VAN DE GASTEN!! Het zijn capabele muzikanten hoor, daar hoor je mij nix over zeggen, maar elke idioot die met titels als 'Kings of Metal' komt Hoe verheven voelen zij zich wel niet bah bah bah bah! Zelfs als ze een dergelijke status verdienen is het nog 'not done' om dat zelf te vinden... Arrogante, verwaande, nichterige sukkels zijn het! Ik schijt op ze! So, dat lucht op |
|
quote: kan dr niet gewoon een band-afzeik-topic komen ? (jaja snaack ik weet hoe je over manowar denkt ) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
ja! de scheldmuur ofzo! goed ID FireFox! nee ik kan Manowar gewoon niet leuk vinden, als ik de muziek hoor denk ik 1ms he, dat klinkt best aardig, maar dan denk ik aan hun attitude en BAF spontane braakneigingen, rode bultjes over mijn hele lichaam, jeuk, kortom geen pretje |
|
GAAAAAAAAAY! |
|
er is ook een afzeik topic hoor Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: goh wat een intelligente opmerking weer erik. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Damn, wat zijn mensen weer origineel. Wat nou "joden"? (goh, wat een intelligente opmerking zeg.sjiez ) Manowar komt uit Amerika, heeft HELEMAAL NIKS met joden te maken. En waarom is er IEDERE keer als men over Manowar ouwehoert, dat er dan altijd weer van die stelletje lijers komen die die band af zitten te zeiken. Zoals al een paar keer eerder gezegd door diverse mede-manowar-fans ( voor jullie): Start dan een afzeik-topic. En verder is Manowar een ZEER capabele band. Snaack, ik heb je toen die solo laten zien, en geef toe dat ie briljant was! (=My spirit lives on) Nog een ding: Manowar is niet de enige band met een verschrikkelijke attitude, maar daarover hoor je nooit wat van de fans. Kortom: bewaar jullie gezeik maar voor een ander topic en laat ons Manowar fans met rust! Manowar roelde in de jaren '80, roelde in de jaren '90 en zullen roelen in de jaren 2000!!! Mag ik nu innen? Voor iedere keer weer dat gezeik 1 euro? Dan wil ik nu 1.568.325 euro! asjeblief, dankjewel! Zo, en nu weer een biertje en lekkere metal! [Dit bericht is gewijzigd door Jester666 op 16-05-2002 19:41] |
|
wederom amen Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
lol, net een email binnen van een maat die de cd even omschrijft (net binnen bij hem): Manowar heeft naar Children of Bodom, Blind Guardian & Black Sabbath geluitsterd! Hammerfall gehalte is ook niet te verwaarlozen.... Algemene sfeer lijkt redelijk op Kings of Metal, maar de orchestrale stukjes zijn mij net iets tè, lijkt een beetje op Nighttime in Middle Earth... Warriors of the World United zit barstensvol clichés, heeft de basriff van Heaven & Hell (Sabbath) en een melodie die verdacht klinkt als Soldiers under Command (Stryper :+ ) Maarja, die Nessun Dorma... hoe je het ook wendt of keert, Eric Adams is goed, maar hij is geen Pavarotti. Anneke lachte zich hier te pletter bij het horen ervan > Eindoordeel- beter dan Louder Than Hell, maar ze raken soms het spoor beetje erg bijster. Verder is het zo origineel als een driemaal omgedraaid stuk pleepapier, daar is het ook Manowar voor [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 22-05-2002 9:29] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Nou ikke vond de nieuwe cd super Heb hem al tig keer geluisterd... Vooral "Warriors of the world" En""Fight for freedom" en "Sword in the wind" Vind ik superrrrrrrrrrr Manowar was tevens mijn allereerste concert op 13-jarige leeftijd... Goh wat worden we oud pffffffff doei flytje |
|
de nieuwe cd is echt weer geweldig idd. maare ik heb hier een cd: Manowar - The Hell Of Steel - Best Of. die staat echter niet op de homepage van ManowaR bij CD's. is er iets speciaals met die cd fzo? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
He bah.. riddertjes metal :p, niks voor mij. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
de nieuwe cd zuigt |
|
en die vent ziet er vies uit Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
'k heb 'm bij m'n broertje eens beluisterd.. vind 'm tegenvallen.. Openingsnr is goed en de 3 laatste nrs ook dik in orde... cliché, ok, maar had je van Manowar iets anders verwacht ? Wel vind ik hun teksten echt debiel geworden.. Waar zitten die epische teksten uit hun beginperiode ?? Bridge of Death blijft nog steeds één van de beste Manowar nrs aller tijden... Nessun Dorma : goeie uitvoering, had wel 'n pak orchestraler gemoeten... Uli Jon Roth heeft dit nr enkele jaren geleden ook opgenomen. Staat op z'n Sky of Avalon - cd.. Die solo heeft echt net wel meer diepgang dan op de Manowar uitvoering.. |
|
quote: Yep, hebben ze inderdaad gecoverd Ik heb die hier op een Hammerheart compilatie denk ik. Anal Cunt heeft het ook gecoverd maar dat kan je nou ni echt een serjeuze band noemen |
|
ik vind de Anal Cunt versie beter. |
|
Ik vind die solstice versie (hij staat op die hammerheart sampler, en ook op de 'verzamel' cd van Solstice: The Halcyon) zeer goed. Ze hebben er echt een beetje een lekkere doomie versie van gebakken.... erg goed!!! Solstice is trouwens, helaas, uit elkaar gegaan pas. Maar oja, het gaat over de nieuwe Manowar... die zal ik binnenkort eens beluisteren, kiek'n of 'tie de moeite waard is. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: je zal godverdomme een stijve krijgen... |
|
daarintegen de cover van "blood of my enemies" van edge of sanity is GEWELDIG. heb "hail to my enemies"ook altijd te gek gevonden. tsja, ze zien er wel niet uit maar je moet niet kijken, dat zijn allemaal vooroordelen. luisteren zul je! zoooo belangrijk is dat uiterlijk nou ook weer niet, toch? Oud Vuil. |
|
ik blijf toch maar een verband zien tussen al hun album titels the shadow of the wickerman is rising up again |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |