IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Manowar - Warriors of the world Vorige pagina
aerodis
Usericon van aerodis
Posted 06-05-2002 14:32 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ieder zn smaack, ik heb er ook een teringhekel aan, dus dit topic is niet aan ons besteed.

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 06-05-2002 15:28 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2002 14:29 schreef fuckmetal het volgende:
manowar zijn de joden van de metal

ja goedzo ga zo door kijk tot hoever je kunt gaan....

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 06-05-2002 15:31 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

er is er idd weer eentje die ff kijkt hoe ver ie kan gaan

maar weer ontopic:

heeft Solstice niet ooit een keer Gloves of Metal gecovered?

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 06-05-2002 16:00 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Het spijt me, maar ik moet Manowar toch ff afzeiken.. Ik vind het een walgelijke tyfusband en wel om de volgende redenen:
DE ATTITUDE VAN DE GASTEN!!

Het zijn capabele muzikanten hoor, daar hoor je mij nix over zeggen, maar elke idioot die met titels als 'Kings of Metal' komt Hoe verheven voelen zij zich wel niet bah bah bah bah! Zelfs als ze een dergelijke status verdienen is het nog 'not done' om dat zelf te vinden... Arrogante, verwaande, nichterige sukkels zijn het! Ik schijt op ze!

So, dat lucht op

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 06-05-2002 16:04 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2002 16:00 schreef Snaack het volgende:
Het spijt me, maar ik moet Manowar toch ff afzeiken.. Ik vind het een walgelijke tyfusband en wel om de volgende redenen:
DE ATTITUDE VAN DE GASTEN!!

Het zijn capabele muzikanten hoor, daar hoor je mij nix over zeggen, maar elke idioot die met titels als 'Kings of Metal' komt Hoe verheven voelen zij zich wel niet bah bah bah bah! Zelfs als ze een dergelijke status verdienen is het nog 'not done' om dat zelf te vinden... Arrogante, verwaande, nichterige sukkels zijn het! Ik schijt op ze!

So, dat lucht op

kan dr niet gewoon een band-afzeik-topic komen ? (jaja snaack ik weet hoe je over manowar denkt )

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 06-05-2002 16:18 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

ja! de scheldmuur ofzo! goed ID FireFox!

nee ik kan Manowar gewoon niet leuk vinden, als ik de muziek hoor denk ik 1ms he, dat klinkt best aardig, maar dan denk ik aan hun attitude en BAF spontane braakneigingen, rode bultjes over mijn hele lichaam, jeuk, kortom geen pretje

Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 15-05-2002 9:55 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

GAAAAAAAAAY!

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 15-05-2002 10:00 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

er is ook een afzeik topic hoor

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 15-05-2002 16:36 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2002 9:55 schreef Warrior_of_Odin het volgende:

GAAAAAAAAAY!

goh wat een intelligente opmerking weer erik.

Jester666
Usericon van Jester666
Posted 16-05-2002 19:40 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

Damn, wat zijn mensen weer origineel.

Wat nou "joden"?
(goh, wat een intelligente opmerking zeg.sjiez )
Manowar komt uit Amerika, heeft HELEMAAL NIKS met joden te maken. En waarom is er IEDERE keer als men over Manowar ouwehoert, dat er dan altijd weer van die stelletje lijers komen die die band af zitten te zeiken. Zoals al een paar keer eerder gezegd door diverse mede-manowar-fans ( voor jullie): Start dan een afzeik-topic. En verder is Manowar een ZEER capabele band. Snaack, ik heb je toen die solo laten zien, en geef toe dat ie briljant was! (=My spirit lives on)

Nog een ding: Manowar is niet de enige band met een verschrikkelijke attitude, maar daarover hoor je nooit wat van de fans.

Kortom: bewaar jullie gezeik maar voor een ander topic en laat ons Manowar fans met rust! Manowar roelde in de jaren '80, roelde in de jaren '90 en zullen roelen in de jaren 2000!!!

Mag ik nu innen? Voor iedere keer weer dat gezeik 1 euro?
Dan wil ik nu 1.568.325 euro!
asjeblief, dankjewel!

Zo, en nu weer een biertje en
lekkere metal!

[Dit bericht is gewijzigd door Jester666 op 16-05-2002 19:41]

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 16-05-2002 23:12 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

wederom amen

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 22-05-2002 9:29 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

lol, net een email binnen van een maat die de cd even omschrijft (net binnen bij hem):

Manowar heeft naar Children of Bodom, Blind Guardian & Black Sabbath
geluitsterd! Hammerfall gehalte is ook niet te verwaarlozen....

Algemene sfeer lijkt redelijk op Kings of Metal, maar de orchestrale
stukjes zijn mij net iets tè, lijkt een beetje op Nighttime in Middle
Earth...
Warriors of the World United zit barstensvol clichés, heeft de basriff
van Heaven & Hell (Sabbath) en een melodie die verdacht klinkt als
Soldiers under Command (Stryper :+ )

Maarja, die Nessun Dorma... hoe je het ook wendt of keert, Eric Adams
is goed, maar hij is geen Pavarotti.

Anneke lachte zich hier te pletter bij het horen ervan >

Eindoordeel- beter dan Louder Than Hell, maar ze raken soms het spoor
beetje erg bijster. Verder is het zo origineel als een driemaal
omgedraaid stuk pleepapier, daar is het ook Manowar voor

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 22-05-2002 9:29]

Superfly
Usericon van Superfly
Posted 11-06-2002 13:15 by Superfly Wijzig reactieProfiel van SuperflyQuote dit berichthttp://www.clubs.nl/community/default.asp?club=Lady+jane8

Nou ikke vond de nieuwe cd super
Heb hem al tig keer geluisterd...
Vooral "Warriors of the world"
En""Fight for freedom" en "Sword in the wind"
Vind ik superrrrrrrrrrr
Manowar was tevens mijn allereerste concert op 13-jarige leeftijd...
Goh wat worden we oud pffffffff

doei flytje

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 11-06-2002 17:09 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

de nieuwe cd is echt weer geweldig idd.
maare ik heb hier een cd: Manowar - The Hell Of Steel - Best Of. die staat echter niet op de homepage van ManowaR bij CD's. is er iets speciaals met die cd fzo?

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-06-2002 18:27 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

He bah.. riddertjes metal :p, niks voor mij.

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-06-2002 18:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

de nieuwe cd zuigt

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-06-2002 15:44 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

en die vent ziet er vies uit

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

zjosuah
Wino still rules as Hell !!
Usericon van zjosuah
Posted 16-06-2002 15:53 by zjosuah Wijzig reactieProfiel van zjosuahQuote dit bericht

'k heb 'm bij m'n broertje eens beluisterd..
vind 'm tegenvallen..
Openingsnr is goed en de 3 laatste nrs ook dik in orde...
cliché, ok, maar had je van Manowar iets anders verwacht ?
Wel vind ik hun teksten echt debiel geworden..
Waar zitten die epische teksten uit hun beginperiode ?? Bridge of Death blijft nog steeds één van de beste Manowar nrs aller tijden...
Nessun Dorma : goeie uitvoering, had wel 'n pak orchestraler gemoeten...
Uli Jon Roth heeft dit nr enkele jaren geleden ook opgenomen. Staat op z'n Sky of Avalon - cd.. Die solo heeft echt net wel meer diepgang dan op de Manowar uitvoering..

Child Of Decadence
Ik vind jou niet leuk.
Usericon van Child Of Decadence
Posted 16-06-2002 17:22 by Child Of Decadence Wijzig reactieProfiel van Child Of DecadenceQuote dit berichthttp://go.to/swordsofmetal

quote:
heeft Solstice niet ooit een keer Gloves of Metal gecovered?

Yep, hebben ze inderdaad gecoverd Ik heb die hier op een Hammerheart compilatie denk ik.
Anal Cunt heeft het ook gecoverd maar dat kan je nou ni echt een serjeuze band noemen

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-06-2002 17:24 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik vind de Anal Cunt versie beter.

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 16-06-2002 18:23 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ik vind die solstice versie (hij staat op die hammerheart sampler, en ook op de 'verzamel' cd van Solstice: The Halcyon) zeer goed. Ze hebben er echt een beetje een lekkere doomie versie van gebakken.... erg goed!!!

Solstice is trouwens, helaas, uit elkaar gegaan pas. Maar oja, het gaat over de nieuwe Manowar... die zal ik binnenkort eens beluisteren, kiek'n of 'tie de moeite waard is.

Ik, Wil Schuurman

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 16-06-2002 22:54 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2002 9:55 schreef Warrior_of_Odin het volgende:

je zal godverdomme een stijve krijgen...

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 16-06-2002 23:21 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

daarintegen de cover van "blood of my enemies" van edge of sanity is GEWELDIG.

heb "hail to my enemies"ook altijd te gek gevonden.
tsja, ze zien er wel niet uit maar je moet niet kijken, dat zijn allemaal vooroordelen. luisteren zul je! zoooo belangrijk is dat uiterlijk nou ook weer niet, toch?

Oud Vuil.

the wickerman
somebody put something in my drink
Usericon van the wickerman
Posted 02-08-2002 15:39 by the wickerman Wijzig reactieProfiel van the wickermanQuote dit bericht

ik blijf toch maar een verband zien tussen al hun album titels

the shadow of the wickerman is rising up again

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com