|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Op donderdag 26 februari 2009 zal Hammerfall + Sabaton + Bullet een optreden verzorgen in De Hanenhof in Geleen. Dit concert komt ter vervanging van het optreden in de Lucky and Co in Rijssen,dat dus niet doorgaat. Tickets gaan zsm via de ticketservice en de regionale verkooppunten in de verkoop en kosten €23,- in de vvk. Mensen met een ticket in hun bezit voor een optreden in The Rock Temple krijgen korting op hun kaartje. Check voor meer info: www.therocktemple.nl |
|
En ze spelen dan ook al in Hedon Zwolle. wat is het nou dan Ook ter vervanging voor het Rijssen concert [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 24-12-2008 14:41] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
|
|
Om technische redenen kan Hammerfall niet optreden in Hedon. |
|
Boeking was in orde, puur productie-technische reden. |
|
Aka Te Klein? Bruce Banner |
|
quote: Shit, betekent dat nu ook nooit Elexedingus in Hedon? Boeiender |
|
quote: Nee, heeft niks met capaciteit te maken. |
|
Hammerfall naar Geleen, dat klinkt toch een beetje als Iron Maiden naar Roelofarendsveen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Of Knudde naar Amerika. Bareuh... |
|
quote: Ok. Nu heb je natuurlijk wel een datum vrij om Elexorien + andere bands uit te nodigen. Bruce Banner |
|
quote:waarmee dan wel? |
|
Als reden word opgegeven dat er wat trucks met troep meekomt wat anders niet op het podium past. Maar wel ongelofelijk kut... ik wou eerst naar Rijssen en toen ook nog wel naar Zwolle.... maar Geleen |
|
quote:Ze Spelen ook nog in 013 de dag erna |
|
quote: quote: Had het over bovenstaande, niet over het max aantal bezoekers. Bruce Banner |
|
Ik kan er in ieder geval kruipend naar toe, of ik dat ook nog ga doen? |
|
quote: laat me raden; het kasteel met ophaalbrug past niet in Hedon hahaha nee, dit is geen grap....haha |
|
Ik heb nooit geweten van een tent in Geleen waar grote metal concerten worden gehouden (behalve Ed en Rocco's dan), en dat terwijl ik in Sittard woon. Bestaat deze tent al langer of is dit ook het eerste (grote) metal optreden daar? |
|
quote:Hoelang de Hanenhof al bestaat weet ik niet precies, maar toch zeker al mijn hele leven |
|
Maar zijn er ook al vaker noemenswaardige optredens gehouden (in ieder geval recentelijk)? |
|
quote:Niet voor mij persoonlijk, maar Uriah Heep en Y&T zijn toch wel behoorlijke namen. |
|
quote: De Hanenfof bestaat al vanaf de eerste helft van de vorige eeuw, in de jaren tachtig is er o.a. Warlock en Gary Moore geweest. Verder is en was er de Boerderij waar in de jaren tachtig en negentig o.a.:Agent Steel, Savage Grace, Heir Apparent, Laaz Rockit, Sabbat, Candlemass, Holy Moses, Darkness, Death Angel, Gang Green, Excel, Massacra, Autopsy, Paradise Lost, Master, Pungent Stench, Abomination, Mucky Pup, L.W.S. inc, Whiplash, Thanatos, Macabre, Tankard, Cradle of Filth, Marduk, Pentacle, Ancient, Desaster, Behemoth, Immortal, Angelcorpse, Hades (US), Dark Funeral, Necromass, Absu, Enslaved, Inferno, God Dethroned en Callenish Circle optraden. Door gebrek aan een goede organisatie is er nu weinig of geen activiteit meer. Ed & Rocco,s kun je geen concertlokatie noemen. Overigens wil Pinkpopbaas de Hanenhof gaan verbouwen tot een capaciteit van een paar duizend man. En dan 2 acts per maand. |
|
Thin Lizzy heeft er ook niet zo heel lang geleden gespeeld. In ieder geval een goede zaak dat het wat metal betreft van de grond begint te komen in het zuiden. Nog niet zo heel lang geleden speelden er binnen een straal van 100 km geen bands van zo'n kaliber. Heb ook een jaar geleden verhalen gehoord dat de Diligence in Heerlen tot een flinke zaal uitgebreid zou worden en dat daar flinke optredens gepland stonden (Eric Clapton bv.), maar daar lijkt niet veel van te komen. En ehhh de boerderij, is die niet al jaren dicht? [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 25-12-2008 13:15] |
|
quote: quote:En Primal Fear met UDO, Machinemen, Symphorce, Silent Force en Mytholic Verder meen ik dat er Powerfest is gehouden met Madball en Sick of it All. |
|
Bullet: Niet slecht, maar wat moet de wereld na Airbourne met nog een AC/DC kloon? Mij doet 't niks, maar voor fans van die twee bands zal 't vast ammusant zijn. Sabaton gaat me echt steeds beter bevallen. Ik vond ze echt overtuigend voor zo'n klein publiek, ze hadden er duidelijk lol aan. En aangezien het nog van een hoger meezing gehalte is dan de hoofdband werd dat ook uitgebreid gedaan. HammerFall was jaren geleden echt een van mijn favoriete bands, tegenwoordig is dat wat minder. De oude nummers blijven leuk om mee te blèren, al zaten die er net iets te weinig tussen. De lichteffecten met dat water waren ook leuk gedaan, ook al stond de tekst verkeerd om. Het publiek was klein maar fanatiek, bij alle drie de bands. Hopelijk was dat voldoende om nog vaker zulke feestjes in 't zuiden te krijgen. Zondag nog een keertje overdoen in Londen. Laat de Emmer Vol! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |