|
Auteur: |
|
|
Alleen Arkona komt niet meer mee. Verder wel aanwezig zoals het nu uitziet Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
WTF !!! Arkona daar ook al niet meer ??? Ragnarok staan ze ook al niet meer. Dacht dat deze shows nog wel doorgingen? |
|
Ik geloof dat ze nog maar 1 of 2 shows doen, de rest is allemaal afgezegd....helaas Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Volgens de site van Arkona was die tour met Menhir afgelast wegens visa problemen. Over Winternoise en Winterfire staat nog niets. Ragnarok was al bekend omdat Masha dan haar 2e kind verwacht. |
|
Balen, het leek net zo'n mooie mogelijkheid om Arkona nog even mee te pakken. Desondanks vast wel aanwezig |
|
Gave line-up. Misschien aanwezig. |
|
De gitarist van Arkona was verongelukt toch geloof ik? |
|
De drummer was aangereden maar kan wel deze 2 shows doen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Arkona optreden gaat hier WEL door. quote: |
|
Yes, Arkona will play FOR SURE. See you there |
|
Hahaha, Arkona speelt zeker ja....maar ze zijn wel verplicht geworden door de organisatie om de prijs te verlagen om alsnog te mogen spelen (ondanks dat al een prijsafspraak was gemaakt van te voren). Buiten dat doet de organisatie over nog meer dingen moeilijk. De Winternoise organisatie helpt zichzelf aan een goede naam op zo'n manier. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Was weer een geslaagd feestje! Arkona was weer geweldig. Je kon bijna niet merken dat ze zwanger is. Ze was misschien net iets minder actief dan anders, maar petje af! Heidevolk was ook weer een leuk feestje. Verder mooi feestje gebouwd nog bij Turisas en Moonsorrow. Die laatste vond ik boven verwachting goed eigenlijk. Verder lekker rond ge-ouwehoerd en de CD/DVD collectie ietwat uitgebreid. Wat me wel opviel was de toch redelijk lage opkomst in vergelijking tot normaal. Ow, en wat Hub al aangaf, die organisatie scheen wel meer rare acties te hebben uitgehaald, namelijk het zogenaamd laten verdwijnen van gastenlijsten ofzo. Daar hadden de jongens van Heidevolk het over namelijk. Maar verder weer prima vermaakt daar, ondanks een opstootje waar een vriendin van me in betrokken raakte. |
|
en opvallend meer nederlanders dan vorig jaar. is ze trouwens nog zonder problemen weer thuisgekomen of zit ze daar nu in de cel? [Dit bericht is gewijzigd door Hades op 25-01-2009 14:29] |
|
Heb nog even staan wachten buiten voor wanneer ze der zou "finishen" haha Werd buiten iig visueel de grond ingeboort door desbetreffend blond mokkeltje haha "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik had de organisatie voorgesteld backstage het pand te verlaten, wat ze een goed idee vonden. Heb de auto laten voorrijden daar en we zijn vertrokken. Het blonde mokkel in kwestie stond idd te wachten, eerst binnen op de gang en later ook buiten. Ik denk dat wij wel van geluk mochten spreken dat de organisatie daar ons kende en haar niet... |
Index / Concerten |