|
Auteur: |
|
|
Voor de rest (zoals over de verschillende bonustrax etc.): www.vampire-magazine.com Het nieuws over deze cd klinkt zeeeeeeeerrrr veelbelovend!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-03-2002 5:46] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
neue VADER!!!! is nog niet uit pas in Juni.. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 16-03-2002 12:23] Suck my piss |
|
Oeh... ben benieuwd 11.45: restate my assumptions |
|
nou als de plaat net zo is als de cover, dan wordt het iig een wereldplaat veel DM topics de laatste tijd |
|
Hoe is ie eigenlijk, ik heb m nog nooit gehoord, vooral omdat ik hoorde dat ie bijlange na niet kon tippen aan Litany. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
hij's zeker goed maar ik heb liever litany. ik geloof dat de zanger van behemoth ook nog een nummertje mee dee. |
|
Litany blijft voor mij ook nog onovertroffen, ik kreeg hem gisteren trouwens terug van mijn oom, na een jaar. Ik was hem dus echt kwijt, geen idee meer waar hij gebleven was... Had hem al als vermist opgegeven |
|
Revelations deed mij niet zoveel. Ik vond de blast-beats altijd het sterkste punt van Vader en verder vind ik het een weinig interessante band. Vandaar ook dat ik alleen Litany bezit. Jammer genoeg zijn ze weer langzamer gaan spelen op het nieuwe album. Dat moet je overlaten aan bands als Immolation of Grave. (ik weet het, die zijn niet te vergelijken) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
The ultimate incantation blijft mijn favoriet.Geweldige niet meer overtroffen cd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Vind ik een duidelijk mindere plaat! |
|
heb em een tijdje geleden gekocht, typisch geval van kopen, 2 keer luisteren, laag stof erover... hmnz, zal em vast wel weer eens opzetten alsk in de stemming ben... Je moeder. |
|
quote: Je kan m ook aan mij verkopen Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ik heb precies hetzelfde met revelations... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
inmidels verkocht Je moeder. |
|
Litany leek niet meer verslagen te kunnen worden, dat was tot dan echt wel hun beste werkstuk. Elke keer slaagt Vader erin een betere te maken dan de vorige, ook nu weer met Revelations. Natuurlijk zijn de albums Black to the blind en Litany top albums, maar nu heeft Vader zich zelf echt overtroffen. Hoe zal de volgende zijn. |
|
Ik vind dat Vader eigenlijk wel constant goede albums uit blijft geven... tenminste, alles vanaf De Profundis dan: materiaal daarvoor moet ik nog eens luisteren Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
quote: en ik vind hem wel heerschen overigens |
|
goede plaat. ik heb zin in hun optreden. heb em trouwens lekker op lp. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ik heb er ook zin in, zal helaas echter niet komen. Ik zit dan lekker te genieten van belgisch bier in frankrijk. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Haha ik ook ook maar ff checken of er nog substitutie concerten zijn in Frankrijk And my marlboro light |
|
Ik heb hem pas gekocht en het is mijn eerste cd van Vader. Had ze wel een paar keer live gezien. Ik vind het een goeie cd! Vader rules! |
|
Wellicht kom ik een biertje scoren in de baroeg Ik, Wil Schuurman |
Index / Heavy Metal |