|
Auteur: |
|
|
Geweldige band! Ooit in hun voorprogramma mogen staan. Bob heeft alleen maar bij ons in de kleedkamer gezeten, gezellig met ons zitten ouwehoeren en kruiswoordpuzzels oplossen.. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 27-12-2008 8:10] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Harde shit inderdaad! Doen het altijd goed in de kroeg na 3en. Against God and Government |
|
hehe ik heb nog geen enkel moment gevonden waarop ik het niet kon waarderen en dat is al heel wat zeker voor zo'n band ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Je lult de oren vanme kop Je lult de oren vanme kop Je lult de oren vanme kop Maar je kan niet neuken Of: Ik vind je leuk Ik vind je aardig Maar je stinkt uit je bek als een beer uit z'n reet!!! Bareuh... |
|
Briljant Against God and Government |
|
Een keer live gezien en dat vond ik niet zo indrukwekkend. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
brandende vlierbessen, geweldig album. ik ga roke; roke roke [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 27-12-2008 14:26] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Alle albums van ze. Lulle bij de bus. Of ratte in de kelde heerschen!!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
btw als je de raggende manne kan waarderen luister dan ook eens naar de boegies Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ze speelden altijd maar een half uurtje. Wij waren een keer hun voorprogramma en we speelden bijna twee keer zo lang. Bareuh... |
|
Bob Fosko heeft nummers van de raggende manne met een orkest gedaan zag ik net. http://www.nu.nl/cd-recensies/2484335/bob-fosko-en-kollektief-roest--wrakhout--klassiek-raggen.html |
Index / Muziek algemeen |