|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
herry is in het nederlands daarentegen herrie... in het engels echter weer noise... |
|
quote:Lawaaibaarheidsfaktor 1 Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
hahahaha! ik ga offline effe wat vinyl op ep halen. |
|
quote:Doe dat maar....o wacht ik snap em al hahahaha humor is blijkbaar niet mijn sterkste kant hier geloof ik. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
fijn dat je 'm nu al snapt... |
|
quote:Ja, dat scheelt weer tijd heh.... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Zo. Kaartje binnen.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
*stuiter* Zien we je dan alweer ?? |
|
quote: Niet te hard stuiteren vriend. Straks gaat er weer iets kapot en krijgen we weer smoesjes dat je niet kan optreden enzo... Ben wel benieuwd naar Marloes live. Gaan er nog wat kleren uit? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik kijk wel uit, dit wil ik graag meemaken :-) Ik zal je wensen aan Marloes doorgeven, wie weet wat er te regelen valt. |
|
quote: *stuiter* Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Aanwezig, met 4 man uut enskeee.. |
|
Aanwezig! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: +1 Bareuh... |
|
Damn, superavond. Uitverkochte zaal, Disabuse zoals vanouds ! |
|
Ik was door Izegrim ook aangenaam verrast, strakke band geworden! Vooral Marloes was erg goed als bassiste/schreeuwer, en die nieuwe drummer is ook niet verkeerd. Disabuse heerste de pannen van het dak, al ziet Archie er niet gezonder uit zo met de jaren.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: uitverkocht? staat me bij dat er wel 500 man in Eucalypta kunnen (of lag dat destijds aan de geestverruimende middelen? ), maar euh, mooi zeg! muzikaal etc ook naar wens? [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 18-01-2009 15:46] |
|
Joa, mooi feestje.. Op de één of andere manier heb ik een blauw oog.. Zal de foto eens uppen. |
|
|
|
Dat is (in anderhalve minuut) wel een mooie samenvatting van het feest. |
|
Was een erg vet feestje, de eerste twee bands waren dodelijk saai, maar goed met Disabuse op het podium werd dat ruimschoots goed gemaakt, ik heb vijf jaar geleden ook het afscheids optreden gezien, en het lijkt wel of er helemaal niks veranderd is, harde show was het. Against God and Government |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |