|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Het is weer de tijd van de jaarlijstjes, dus dacht ik, laat ik voor mijn weblog eens een TOP 13 opstellen van POPSONGS die zijn gecovered door METALBANDS. Hoe slechter het origineel, hoe hoger in de lijst ie komt. Uiteraard zijn er veel meer covers te vinden, laat je dus niet onbetuigd, maar deze nummers komen wel allemaal uit mijn eigen collectie. (En ze zijn - gelukkig - vaak heel anders dan het origineel.) Natuurlijk is het voor dit topic het leukst als jullie ook met je eigen favoriete metalversies komen van duffe popliedjes die wel wat peper in de reet konden gebruiken. Hoe onwaarschijnlijker hoe beter. Mijn eigen TOP 13 Metalcovers 1) I Should Be So Lucky - Northern Kings - Rethroned (2008) - Kylie Minogue 2) Oops I Did It Again - Children Of Bodom - Are You Dead Yet (2005) - Britney Spears 3) Hello - Northern Kings - Reborn (2007) - Lionel Richie 4) Beat It - Raintime - Flies & Lies (2007) - Michael Jackson 5) Gimme Gimme Gimme - Beseech - Souls Highway (2002) - Abba 6) Smalltown Boy - Paradise Lost - Symbol Of Life (2002) - Bronski Beat 7) Surfin' USA - Blind Guardian - The Forgotten Tales (1996) - Beach Boys 8 ) Imagine - A Perfect Circle - Emotive (2004) - John Lennon 9) Wicked Game - H.I.M. - Greatest Love Songs (2004) - Chris Isaak 10) Losing My Religion - Graveworm - Engraved in Black (2003) - R.E.M. 11) Enjoy The Silence - Lacuna Coil - Karmacode (2006) - Depeche Mode 12) Cambodia - Hearse - Cambodia (2005) - Kim Wilde 13) Running Up That Hill - Within Temptation - Running Up That Hill EP (2003) - Kate Bush Via mijn weblog - http://speervanger.web-log.nl/mijn_weblog/2008/12/metalcover-top.html - vind je trouwens een link om de songs uit de top 13 ONLINE te BELUISTEREN. [Dit bericht is gewijzigd door Skyfire op 29-12-2008 18:03] |
|
Het IS je WAT. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
|
|
heel veel van die popsongs zijn niet suf [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 29-12-2008 14:10] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
|
|
Smaken verschillen, maar inderdaad zijn zeker niet alle originele versies even oubollig. Dat was ook niet de opzet. Ik heb ze min of meer gerangschikt op basis van wat ik vond van het origineel, met de slechtste eerst en betere songs laatst. |
|
Ik zie eigenlijk alleen maar goede nummers in slechte uitvoeringen. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: +1 Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: +10 Als je ABBA, Beach Boys, John Lennon, Depeche Mode, Kim Wilde & Kate Bush suf durft te noemen heb je echt het totaal niet begrepen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Op de één of andere manier blijf ik de Message In A Bottle cover van Machine Head geweldig gaaf vinden ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
@ onweerwolf Hahaha, idd, wat een onzin. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 29-12-2008 15:37] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Abba - mee groot gebracht. Beach boys- gillende homo's. John lennon- dood en da's maar goed ook. kim wilde - nog best te pruimen voor d'r leeftijd.Kate Bush -- mwhoa. Blijft over Depeche Mode. Ook homo's maar maken wel leuke muziek. |
|
quote: Homo's? Lijkt me sterk. Das maar goed ook? Want? Voor d'r leeftijd? We hebben het toch over muziek? Mwhoa? Kate bush? Jeempie. Ook homo's? Lijkt me ook weer erg sterk en wat heeft het ermee te maken? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nou Bas, gefeliciteerd met je mening. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
http://nl.youtube.com/watch?v=KfhyEAXGia8 Kon wel wat pit gebruiken dus dat heeft Slayert goed gedaan |
|
quote:Bedankt , Johannes |
|
quote: Je bent nog wel erg aan het puberen he, voor je leeftijd? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Gelukkig wel , Ralphie. |
|
Deze cover van Anal Cunt door the Beatles is ook wel vet. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 29-12-2008 16:33] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Die hele top 40 hits-cd van Anal Cunt is sowieso erg gaaf. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dat is mijn pa. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
, ok |
|
quote: ik heb de promo, daar staat die op, op normale versies staat een cover van de Pet Shop Boys! check deze es 1. Summer Night City - Therion 2. Thank You For the Music - Metalium 3. Gimme! Gimme! Gimme! - Sinergy 4. Money, Money, Money - At Vance 5. Voulez Vouz - Morgana Lefay 6. S.O.S. - Paradox 7. Take A Chance On Me - Rough Silk 8. Chiquitita - Spiral Tower 9. Eagle - Sargant Fury 10. One of Us - Flowing Tears 11. Waterloo - Nation 12. Super Trouper - Custard 13. Knowing Me, Knowing You - Tad Morose 14. Dancing Queen - Glow niet dat het origineel suf was of zo domste cover - Fear Factory - Cars oja : Clawfinger - Vienna signature |
|
Material Girl van Madonna gecoverd door Exhumed natuurlijk |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |