|
Auteur: |
|
|
Het gaat om een erg bijzonder houten CD-rek in de vorm van een geraamte (zie foto's). Meegebracht van op reis in Bali, mag nu weg wegens plaatsgebrek. Er passen 32 CD's in. Indien interesse, mail me gerust een bod op ruisendrad@hotmail.com Het rek kan afgehaald worden in Gent en wordt kostenloos door mij geleverd in Gent, Ieper en Hasselt. Afspraak aan een station in Brussel, Aalst, Merelbeke, Melle, Kwatrecht, Wetteren, Schellebelle, Serskamp, Lede, Erembodegem, Liedekerke of Denderleeuw is ook mogelijk. |
|
plaatsgebrek? weet je zeker dat er geen vloek op rust? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Je kan altijd met eentje beginnen he, voor die 99 andere moet je dan es naar Bali bellen |
|
Antiek? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hou je van antiek Wim??? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Houden van? Ik bén antiek. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
wat een lelijk ding hahaha IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Gooi dit topic eens dicht of zo. We hebben toch een verkoop topic? |
|
Wat een vreemde houding die armen, een lepra skelet? |
|
Ja, hij is natuurlijk niet voor niets dood |
|
Maar hij kan wel naar Denderleeuw gebracht worden! Denderleeuw jeweettog! |
|
Zet 'em een theedoek op z'n hoofd en je hebt een "Achmed The Dead Terrorist" cd-rek. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
SILENCE!!!! |
|
quote: hadden ze al cd's vroegah? Je moeder. |
|
quote: Joh! Eindelijk iemand die 'em snapt. ;-) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
hihi Je moeder. |
|
Bij deze doop ik dit om tot lultopic en aangezien we die al hebben kan deze dicht. Zal em nog niet naar de eeuwige jachtvelden sturen, omdat als iemand intresse heeft je gewoon kan mailen. Dus toedels en de mazzel Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Index / Algemeen |