|
Auteur: |
|
|
Heb via de zoekfunctie nog even gecheckt op de ZM site en het forum. Maar er schijnt ONGELOOFLIJK GENOEG hier niemand te zijn die ooit de moeite heeft genomen om jullie te attenderen op de geweldige EP 'Another Round' van het Canadese Profugus Mortis, een naam die zoveel betekent als 'Op de vlucht voor de dood'. [Ze hebben heel onlangs inderdaad hun naam veranderd naar Blackguard, tsja...] Echt de meest opzwepende black folk metal die je je maar kan wensen. Een aanrader voor wie houdt van bands als Eluveitie, Ensiferum, Korpiklaani, Equilibrium, Catamenia of Finntroll, maar dan in de vijfde versnelling. Kijk op de Myspace-site van Profugus Mortis aka Blackguard : http://www.myspace.com/blackguard [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 29-12-2008 18:38] |
|
quote: Ik ken meer van dat soort zangers. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Pest Lain eens niet zo. Je komt toch niet in zijn boxers zolang ik de "acces all areas"-pas heb. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Overigens is het enige wat ik van Laiho probeer na te doen het eindeloze gepose. Bruce Banner |
|
Vind dat je de band echt tekort doet door ze neer te zetten als CoB + viool, al was het alleen maar dat violiste Émilie Livernois de band inmiddels heeft verlaten. Bovendien is de band op hun laatste EP een stuk catchier en folkier dan de Bodomboys. Luister maar effe [Dit bericht is gewijzigd door Skyfire op 03-01-2009 18:41] |
|
Relax baas, dat vond ik er toen van. laatste keer dat ik de boel beluisterde is ook alweer een tijdje terug. Ik ga er een andere keer wel even voor zitten; misschien bevalt het dan wat meer. Edit: ik check die shizzle net even, en moet toch zeggen dat het wel ENOOOOORM op CoB gebaseerd is. Ook zonder viool. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 03-01-2009 21:13] Bruce Banner |
|
Om de verwarring rond de naamswisseling in november nog even compleet te maken: het nieuwe album van het Canadese Blackguard (voorheen Profugus Mortis) heet dus ook Profugus Mortis. Feitelijk een heruitgave van de Another Round EP van P.M. uit november met een drietal nieuwe nummers. Hij komt 20 maart uit. Kijk op de Vernieuwde MySpace Nog een vroege recensie Echt een retegoeie band! |
|
Schop! |
|
mag er best zijn idd signature |
|
Ben er nog niet uit of het veranderen van genre beter vind. Klinkt iig volwassener [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 10-04-2011 20:15] |
Index / Heavy Metal |