|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
whaha ik ben markam de trol en dat gaat me behoorlijk goed af! [on topic] als je brugklasser bent kan ik me heel goed voorstellen dat je jezelf een bepaald imago aanmeet, dan moet je nog vrienden maken enz. maar als je wat ouder wordt, nee dat snap ik ook niet [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 10-08-2002 16:09] |
|
wie bedoel je? mensen van dit forum? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik doe me niet echt anders voor als irl. Ik kan hier nauwelijks serieus zijn, laat staan irl. Jah, irl misschien iets meer verlegen, maar wie is dat niet? |
|
Waarschijnlijk omdat ze bang zijn een negatief oordeel te krijgen over hun eigen mening of over hun eigen manier van doen. Dus worden het maar meelopers van de zogenaamde grote meerderheid Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
oh bedoel je op dit forum. 'k vin nou niet echt dat ik een bepaald imago heb hier. Ik ben natuurlijk wel uber troe, maar das geen imago, dat ben ik van nature |
|
quote: nee hoor, in het "echt". gewoon, iedereen die op tv komt bijvoorbeeld, en veel mensen die je in het leven tegenkomt. ik merk dat veel personen vooral krampachtig zich beter trachten voor te doen dan ze in werkelijkheid zijn. dat kan op veel verschillende vlakken zijn. bijvoorbeeld, maar weinig mensen bijvoorbeeld durven toe te geven dat ze eens een vergissing maken of zo (dus een image van "onfeilbaarheid"). |
|
sommige mensen hebben de drang ergens bij te horen denk ik |
|
Zeg maar, het verschil tussen real life en een projectie van die persoon op tv/internet? Blijkbaar zijn veel mensen niet geheel tevreden met zichzelf, en maken ze hun projectie "beter" dan ze in werkelijkheid zijn. Je hebt natuurlijk liever dat onbekende mensen je respecteren dan op je neer kijken, vandaar dat je je een "verbeterd image" van jezelf aanmeet. In real life val je dan door de mand uiteraard. Maar aangezien veel mensen dan door de mand vallen is dat niet eens zo erg. Conclusie: creatie van een image bevordert sociaal contact? Natuurlijk kan ik er dan stoer onder zetten dat ik hier totaal niet aan doe, maar ik denk dat iedereen er in zekere zin wel aan doet. Al dan niet bewust. |
|
imago ZUIGT, je doet je anders voor dan dat je bet. Wees gewoon je zelf, en als je het heerlijk vind om gek te doen DOE dat dan. En wat anderen er van denken ??? heb daar ff schijt aan. dus een imago ??? wat heb je er aan Mensen die zich anders voor dan dan ze zijn, nemen gewoon zich zelf in de maling [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 10-08-2002 19:23] Wiegen Meister ! |
|
ach ja imago...ben blij dat ik het niet nodig heb maja dat zal ook wel de reden zijn dat de "gave mensen" mij niet moeten....ik luister geen trance en draag geen sneakers met 3 kwartsbroeken dus ik hoor er niet bij..... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ik heb geen flauw idee... imagos zuigen gewoon jezelf blijven (ik muts ) Ik, Wil Schuurman |
|
"Personality is what you are; image merely what people think you are." |
|
Ik doe me nooit anders voor.Waarom? Je valt toch wel een keer door de mand.Me is altijd me Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Ik zou bijna zeggen dat je erbij wil horen Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
een imago. Volgens mij heb ik die niet. zo wel, dan niet bewust. Ik hou van auwehoeren en af en toe serieus ergens op in te gaan. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
In de ogen van anderen heb je altijd een imago. En wanneer weet je nou of iemand *zichzelf* is. |
|
'Jezelf zijn' is voor damesblaadjes. |
|
misschien wordt het imago meer gevormd door het internetgebeuren. Hoeveel mensen heb ik in het echte leven gezien die zich net zo spontaan gedroegen als op het net. Vrij weinig dacht ik zo. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Idd. Internet crieert [spelling] ego's. Je komt online, meteen ff kijken wie op MSN/ICQ zit. Even mail kijken, CU2 berichtjes checken. Internet geeft mensen een leven. [was niet autobiografisch] |
|
Ik denk niet dat iemand de "echte ik" van een persoon kan kennen. 11.45: restate my assumptions |
|
Ik ben Jenje, ik ben een damesblaadje ... |
|
'Damesblaadje zijn' is iets voor jenjes... |
|
een imago meet je je aan wanneer je jezelf niet zo goed ken of onzeker bent over je zelf. Zo kun je toch het gevoel krijgen ergens een deel van uit te maken. zelf heb ik geen imago (wel een reputatie) |
|
Volgens mij komt het door onzekerheid. Eneeuhm, ik mag hopen dat ik geen imago heb, want ik doe mn best om 'm neit te hebben (waardoor ik m misschien juist weer wel heb) Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!! |
|
quote: Ik weet niet waarom mensen een imago handhaven, waarschijnlijk, zoals vaak eerder gezegd, komt het door onzekerheid. Ikzelf heb geen imago (niet dat ik weet iig). |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |