|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Als ik begraven word wil ik een sterfstyliste, zodat ik nog wel de nieuwste trends volg, want zeg nou zelf, zo'n lijk in een jurk van twee seizoenen geleden ziet er toch niet uit? http://www.dood.nl/showit.php3?lid=1 “Zo’n stervende heeft vaak geen tijd om de laatste trends te volgen. Als je maanden op sterven ligt, kan het zomaar gebeuren dat je in een jurk van twee seizoenen geleden begraven wordt. Dat ziet er toch niet uit?” In het nieuwe programma van Catharine Keyl krijgt ze haar eigen metamorfoserubriek – “zo’n lijk ziet er opeens jaren jonger uit” |
|
quote: what the fuck... nederland is echt debiel Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!! |
|
Tomhet, oftewel Leere (=Leegte) van Burzum, lijkt me duidelijk. |
|
Wat is dit voor zinloze topic kick? Je bedacht je ineens, laat ik eens gaan vertellen op zm wat ik wil horen als ik dood ben? |
|
Begraven, dan hebben de wormen er tenminste nog wat aan en heeft het leven toch nog enige zin gehad. Muziek: Frank Sinatra, That's Life. [Dit bericht is gewijzigd door DeadBitchFuck op 18-01-2005 15:15] |
|
als Her Ivo overleid laden wij zijn lichaam gewoon in een bootje en steken wij het in brand al varend op de delfsehout |
|
Het maakt me niet uit, zolang Hammerheart van Bathory maar gedraait word! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Ik wil absoluut gecremeerd worden. Begraven worden lijkt me niks... Het idee dat er wormen aan je vreten en dat je daar ligt weg te rotten onder de grond. Wat dat betreft is cremeren hygiënischer & is het minder werk. -> In de oven ermee dus. En qua muziek? Alice in Chains ~ Brother (Unplugged version) RHCP ~ Under The Bridge Silverchair ~ Tomorrow [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 18-01-2005 16:05] Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
heb altijd begraven willen worden maar k ben er nog niet over uit.... heb een hoop colleges gehad over allerlei rituelen en soorten van afscheid...sommige culturen gaan er veel intensiever en beter mee om dan europa, waar de dood nog een van de grootste taboes is. wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Klopt, dat is jammer. |
|
In elk geval Hope van Anathema. Rest weet ik niet. White Rabbit misschien, omdaty het m'n favo nummer is. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Restless oblivion van Anathema. |
|
crematie, liefst een partijtje met veel drank en gezelligheid achteraf, wat vaak gebeurt in mijn ervaring (hoewel dat zeker heel sterk ligt aan de leeftijd van en de toestand waarin de dode tot zijn dood gekomen is) Highway to Hell lijkt me nog steeds wel wat... Maar misschien iets té onsubtiel met de gedachte aan nabestaanden "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: heheh, altijd opzoek naar een goedkope oplossing he |
|
quote:Bespeur ik hier moordplannen? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: natuurlijk |
|
Ik wil dat er een feest van wordt gemaakt. Drinkhoorns vol bier en mede, en cliché metalsongs waarop iedereen kan headbangen. spelfout weggehaald... |
|
Je bent op zoek naar de gezellige topics op den vrijdagavond, zie ik? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
|
|
quote: Hehe, yep spelfout weggehaald... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |