|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Thnx! We hadden ook veel tijd om te soundchecken en te wennen aan alles |
|
quote:Lekkere line up |
|
Lekker optreden op Grindhoven gisteren. Kwam bij mij net iets beter over dan op NDF17, wegens kleinere zaal. Ik haat aardbeien |
|
Thnx! Het kleinere podium is denk ik ook meer aan ons besteed... maar Netherlands Deathfest was wel een ervaring op zich. Sowieso goed feestje dat Grindhoven! |
|
Volgende show in Hengelo! |
|
We zijn inmiddels gestopt, maar er komt nog een laatste mini! [Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 10-03-2020 21:56] |
|
Heerlijk When your people matter, menstrual health matters |
|
Dat ze gestopt zijn? Ik doe een buitenhofje, zag je het? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik weet niet wat dat is. MAar ik doelde op t nummer When your people matter, menstrual health matters |
|
Ja, nee, ja, laat maar. Het zag er een beetje raar uit, maar dat ligt waarschijnlijk aan mij, dus. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |