|
Auteur: |
|
|
signature |
|
Eindelijk es een echt ruige band die je post Goede zweedse grind inderdaad! |
|
signature |
|
thnx voor de tip |
|
quote: Ik probeer ze wel es deze kant op de halen, aardige lui en coole band! |
|
Ah, Good Morning Vietnam. Prima band, dat zeker. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
doen man! signature |
|
quote: Heb je Blood and Locusts of Good morning Vietnam |
|
ze komen in oktober op tour samen met het finse tinner, verwacht ze ook op bloodshed fest 9& 10 oktober! [Dit bericht is gewijzigd door Brulboei op 01-01-2009 14:12] |
|
quote: Hard! Bloodshed sowieso aanwezig! |
|
quote: Blood and Locusts... ik denk dat ik Good Morning Vietnam ook eens ga checken dan! |
|
Zo, Blood And Locusts pleert goed door zeg, lekker! Fijne drummert [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 06-01-2009 22:55] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
LEKKERRRR!!! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Man man, Blood And Locust is voor mij persoonlijk het vetste wat er de laatste tijd voorbij is gekomen op grind gebied, wat een geweld Obscene Extreme 2007 [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 28-01-2009 16:43] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Zanger neigt wel heel naar een Converge rip off op dat filmpje Harde band maar toch ben ik nog niet helemaal omver, hopelijk maken ze snel een full lenght! |
|
De tering, dat was hárd live, op Bloodshed [/MH] [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 10-10-2009 1:11] |
|
Erg gaaf idd |
|
Ik heb dit net even beluisterd, klinkt wel goed ja. |
|
en dus 02-03 live in Zwolle te aanschouwen! |
|
supervet, en ook erg aardige dudes volgens mij! |
|
Alleen de zanger gesproken op Bloodshed en die leek oprecht blij met de complimenten (en het geld voor mijn tshirt). ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
De nieuwe LP is heul goed, ondanks dat ik dit soort grindcore al een tijdje erg beu ben. Maar The Arson Project blijft iets speciaals hebben. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Index / Heavy Metal |