![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
signature ![]() |
|
Eindelijk es een echt ruige band die je post ![]() Goede zweedse grind inderdaad! ![]() |
|
![]() ![]() signature ![]() |
|
thnx voor de tip ![]() ![]() |
|
quote: Ik probeer ze wel es deze kant op de halen, aardige lui en coole band! ![]() |
|
Ah, Good Morning Vietnam. Prima band, dat zeker. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
doen man! ![]() signature ![]() |
|
quote: Heb je Blood and Locusts of Good morning Vietnam ![]() |
|
ze komen in oktober op tour samen met het finse tinner, verwacht ze ook op bloodshed fest 9& 10 oktober! [Dit bericht is gewijzigd door Brulboei op 01-01-2009 14:12] ![]() |
|
quote: Hard! Bloodshed sowieso aanwezig! ![]() |
|
quote: Blood and Locusts... ik denk dat ik Good Morning Vietnam ook eens ga checken dan! ![]() |
|
Zo, Blood And Locusts pleert goed door zeg, lekker! Fijne drummert [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 06-01-2009 22:55] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
LEKKERRRR!!! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Man man, Blood And Locust is voor mij persoonlijk het vetste wat er de laatste tijd voorbij is gekomen op grind gebied, wat een geweld ![]() Obscene Extreme 2007 [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 28-01-2009 16:43] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Zanger neigt wel heel naar een Converge rip off op dat filmpje ![]() ![]() |
|
De tering, dat was hárd live, op Bloodshed ![]() [/MH] [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 10-10-2009 1:11] ![]() |
|
Erg gaaf idd ![]() ![]() |
|
Ik heb dit net even beluisterd, klinkt wel goed ja. ![]() ![]() |
|
en dus 02-03 live in Zwolle te aanschouwen! ![]() |
|
supervet, en ook erg aardige dudes volgens mij! ![]() |
|
Alleen de zanger gesproken op Bloodshed en die leek oprecht blij met de complimenten (en het geld voor mijn tshirt ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
De nieuwe LP is heul goed, ondanks dat ik dit soort grindcore al een tijdje erg beu ben. Maar The Arson Project blijft iets speciaals hebben. ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |