|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Sodom - in the Sign of Evil |
|
The Brian Setzer Orchestra- Vavoom! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Tombs - Winterhours Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Aah die ligt hier ook, best tof plaatje! |
|
quote: Terecht! Is één van de weinige cd's die ik heb uitgeleend en die ik zeker nooit meer terug hoef te hebben, wat een wanproduct! NP: De drie tieten- Slaan de plank volledig mis... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Holocaust - Metal Mania Against God and Government |
|
Sick of it all- Take the night off |
|
WASP - My wicked heart |
|
quote: dat heet 'weggegeven' |
|
Nailbomb-Guerillas |
|
Arch Enemy - We Will Rise Gevolgd door de rest van de CD ongetwijfeld. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Bah. Arch Enemy. Ik kan de zang niet uitstaan, hoeveel dat opgekalefaterd moet worden om het enigszins te laten klinken. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 15-01-2009 11:58] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Nou, mijn broer (een vieze hippie) heeft altijd de gewoonte om spullen te lenen en niet meer terug te geven. Aangezien "Roots" vol staat met vieze leftie hippie brazilliaanse ellende verbaasde het me niet dat mijn broer deze cd wou lenen en beloofde hem weer z.s.m. terug te geven. Leek me een perfecte manier om er vanaf te raken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Relaxt plaatje |
|
Sjon bon sjovie - Ik ga naar je rennen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Liefhebbers van chaotische grindpleuristeringherrie kan ik dit Poolse Exit Wounds aanraden! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|
|
Kreator - Demon Prince |
|
quote: Die is toch van Braajen Eddums? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
|
|
|
Brutus - Lijfstraf |
|
quote: Hold your fire Keep it burning bright! Nu; Social Distortion - Footprints on my ceiling. Here kitty kitty kitty! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |