|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:moet je niet stampen om zoon ding te bewegen |
|
Vandaag is het zover, nog een beetje moe van optreden gisteren in Tongeren maar tegen de avond komen we daar wel door! Eens zien wat er allemaal te beleven valt in deze buurt van Nederland... Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
ik zit vanavond in de ZigZag. Veel leuker. luuuuuuv is in the air......... |
|
quote:Uhm, niks volgens mij. Is toch vlak bij rotterdam, sliedrecht? |
|
ja, is ongeveer op 20 minuten van Rotterdam denk ik Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
En? Hoe was het? |
|
Het was heel aangenaam en een goede sfeer, er zat wel wat volk in de tent er is weer veel geweest (door iedereen) en . Actief metalvolk daar blijkbaar! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
En snaren ook !!! Thx Erika Do I look like someone who cares what god thinks .... |
|
dus ja nog vette fun blijkbaar |
|
PERNICIOUSSZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzz..... is vet! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |