|
Auteur: |
|
|
Is de EO weer geforceerd hip aan het doen? |
|
Slayer! dus |
|
quote: nee joh dit komt direct uit het hart van henny huisman, net zoals snuitje. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
snuitje waar was je nou zo lang, ik heb zolang gezocht maar je zat achter het behang? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ga je vanavond ook Maarten van Rossum in Amerika kijken op de EO, Bastianus? P.S. Het koor waar mijn moeder in zingt heeft auditie gedaan voor Korenslag, maar helaas... Wel mooi zuiver, maar niet hip genoeg. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
leuk al die humor topics, maar dit is geen humor meer. Wat een treurige gebeurtenis... |
|
"Ja, nee joh, ik heb best gevoel voor humor, maar er zijn grenzen." Ehm... Nee! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote:RTL heeft Idols, de EO Korenslag.. Jeder das Seinem... |
|
quote: Van Snuitje hebben ze jaren geleden worst gedraaid, en dat zouden ze met die freaks van de EO ook moeten doen. Against God and Government |
|
quote: Nogal wiedes, alles met van Rossem is verplichte kost. De EO heeft sowieso erg goede programma's soms. 40 dagen geen seks was geweldig, Marion Lutke maakt goede dingen en ik vind Korenslag gewoon echt een leuk programma. Henny doet het gewoon goed, en de jury is zonder Jacques d'Ancona ook stukken beter. Think outside the box! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik las ergens dat hij koren zelf niets aan vind. Dus of het uit zijn hart komt... De man is allang blij als hij wat dan ook op tv mag doen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik hoop echt dat dit gewoon jouw gevoel voor humor is ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
quote: Dat weet niemand. Ze weten ook niet dat ik eigenlijk Repelsteeltje heet. En Aaargh, als er iemand hip is, is het jouw moeder wel. Dat de definitie van hip sterk verwaterd is, en de EO dit verkeerd interpreteert, is hun probleem. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dat hoop ik ook al jaren... Bareuh... |
|
quote: Hij (?) is goed in dat geval. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
Index / Nieuws, actualiteit en media |