![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Metalfronttwente presents Escutcheon, iniuria en grindbashers 7 februari in wijkgebouw de vleugel Bachlaan 56a in Nijverdal Zaal open 20.00 Aanvang 21.00 Entree leden MFT 4 euro niet leden 6 euro voor meer info zie www.myspace.com/metalfronttwente www.metalfronttwente.nl of onze hyves ![]() [zinloos geschreeuw teruggedraaid] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 04-01-2009 15:43] ![]() |
|
als 't weer meezit dan heeft HRI de split-cd met Agathocles / Grindbashers dan ook uitgebracht (en bij ons. ![]() ![]() |
|
Rody nodig? ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Ben nog steeds niet ontdekt baitheweej. ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Jawel hoor, door mij onder andere..... ![]() Boeiender ![]() |
|
quote:Ja dr was dr net nog een maar die is niet van de organisatie, ben benieuwd hoelang het duurt eer ze het door hebben hier (vikking bloed dan heh). ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Je hebt nog maar 1 dag een ban, wat een moeite ja ![]() ![]() ![]() |
|
[quote]Op 6 januari 2009 18:09 schreef MMayo het volgende: Je hebt nog maar 1 dag een ban, wat een moeite ja ![]() ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Oja, sorrie Tony! ![]() ![]() |
|
Zeu, aanwezig ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote:Aaaaaahhhh toenou ff mee meid ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Maar Nark (zoals jij wilt) men checkt hier ip adressen, niet voornamen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-01-2009 18:21] ![]() |
|
quote:Waarom ben ik dan nog nie ontdekt naa 2 dagen dan ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Waarom zouden ze users moeten checken die normaal posten? Nu je zo hard roept dat ze je niet ontdekt hebben gaan ze natuurlijk even de boel nakijken. Handig van je ![]() ![]() |
|
quote:Zal wel loslopen denk ik hahahahaha vind het wel grappig zo, de spanning om gepakt te worden. De adrealiene, de rush aaaaaaaahhhhhggggrrrrr. ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: ![]() Getrouwd zijn is dus niet zo spannend.... hehehehe.... Boeiender ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote:O, ja ff on topic blijven anders valt het te veel op dacht ik zoGaaf man de Grindbashers met Inuria moet maar ff regelen dak mee kan. ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: We zullen zien, van mij mag je maar grote roerganger Herman moet zijn veto nog uitspreken, hahaha. Boeiender ![]() |
|
quote:Hoop dat mijn ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
ik heb het niet zo op zwaffelaars... ![]() ![]() |
|
zo, voordat je 't weet is het de 7e... ![]() ![]() |
|
Hey, wat is dit dan..... ik mag weer mee doen, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
![]() ![]() |
|
"Dames en heere...OPGELET!!!"... ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |