|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Metalfronttwente presents Escutcheon, iniuria en grindbashers 7 februari in wijkgebouw de vleugel Bachlaan 56a in Nijverdal Zaal open 20.00 Aanvang 21.00 Entree leden MFT 4 euro niet leden 6 euro voor meer info zie www.myspace.com/metalfronttwente www.metalfronttwente.nl of onze hyves [zinloos geschreeuw teruggedraaid] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 04-01-2009 15:43] |
|
als 't weer meezit dan heeft HRI de split-cd met Agathocles / Grindbashers dan ook uitgebracht (en bij ons. |
|
Rody nodig? Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ben nog steeds niet ontdekt baitheweej. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Jawel hoor, door mij onder andere..... Boeiender |
|
quote:Ja dr was dr net nog een maar die is niet van de organisatie, ben benieuwd hoelang het duurt eer ze het door hebben hier (vikking bloed dan heh). Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Je hebt nog maar 1 dag een ban, wat een moeite ja Oh en hoi Tony |
|
[quote]Op 6 januari 2009 18:09 schreef MMayo het volgende: Je hebt nog maar 1 dag een ban, wat een moeite ja Oh en hoi Tony neeneeneeneeneeneeneeneeneeneenneen nark is de naam en ik hou me aan de regels!!! Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Oja, sorrie Tony! |
|
Zeu, aanwezig ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Aaaaaahhhh toenou ff mee meid Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Maar Nark (zoals jij wilt) men checkt hier ip adressen, niet voornamen wiehoeeee! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-01-2009 18:21] |
|
quote:Waarom ben ik dan nog nie ontdekt naa 2 dagen dan Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Waarom zouden ze users moeten checken die normaal posten? Nu je zo hard roept dat ze je niet ontdekt hebben gaan ze natuurlijk even de boel nakijken. Handig van je |
|
quote:Zal wel loslopen denk ik hahahahaha vind het wel grappig zo, de spanning om gepakt te worden. De adrealiene, de rush aaaaaaaahhhhhggggrrrrr. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Getrouwd zijn is dus niet zo spannend.... hehehehe.... Boeiender |
|
|
|
quote:O, ja ff on topic blijven anders valt het te veel op dacht ik zoGaaf man de Grindbashers met Inuria moet maar ff regelen dak mee kan. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: We zullen zien, van mij mag je maar grote roerganger Herman moet zijn veto nog uitspreken, hahaha. Boeiender |
|
quote:Hoop dat mijn reputatie hier niet mee speeld (gniffel). Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
ik heb het niet zo op zwaffelaars... |
|
zo, voordat je 't weet is het de 7e... |
|
Hey, wat is dit dan..... ik mag weer mee doen, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
|
|
"Dames en heere...OPGELET!!!"... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |