|
Auteur: |
|
|
Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Ben ik nou de enige die dit mooi vind? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ook erg mooi. Vexations (2010) was de opvolger en daar staan ook weer prachtnummers op, wel iets minder uptempo werk. Songs Against The Glaciation is ook een enorme aanrader, ep-tje uit 2008. Staa mijn favoriete nummer op, Dear Tempest-Tossed! Dear Weakened! En nu is er een soundtrack uitgebracht Xanadu. Geheel instrumentaal. Hopelijk dit jaar ook weer een echt volwaardig album. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Zo het nieuwe album eens even aanslingeren, ben benieuwd. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Nee, je bent zeker niet de enige die dit mooi vindt. Ik kende ze niet, maar na even geluisterd te hebben ga ik zeker meer van ze checken. Dank voor de tip! (had net het tweede nummer aanstaan toen er net een megabui losbarstte buiten, wat een sfeertje) Too weird to live but much too rare to die.. |
|
Zat net op de site van de Effenaar (Eindhoven) te kijken, ze spelen daar binnenkort. http://www.effenaar.nl/agenda/7215 Never have so many sacrificed so much for so few |
Index / Muziek algemeen |