![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Ben ik nou de enige die dit mooi vind? ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Ook erg mooi. Vexations (2010) was de opvolger en daar staan ook weer prachtnummers op, wel iets minder uptempo werk. Songs Against The Glaciation is ook een enorme aanrader, ep-tje uit 2008. Staa mijn favoriete nummer op, Dear Tempest-Tossed! Dear Weakened! En nu is er een soundtrack uitgebracht Xanadu. Geheel instrumentaal. Hopelijk dit jaar ook weer een echt volwaardig album. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Zo het nieuwe album eens even aanslingeren, ben benieuwd. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Nee, je bent zeker niet de enige die dit mooi vindt. ![]() Ik kende ze niet, maar na even geluisterd te hebben ga ik zeker meer van ze checken. Dank voor de tip! ![]() (had net het tweede nummer aanstaan toen er net een megabui losbarstte buiten, wat een sfeertje) Too weird to live but much too rare to die.. ![]() |
|
Zat net op de site van de Effenaar (Eindhoven) te kijken, ze spelen daar binnenkort. http://www.effenaar.nl/agenda/7215 Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |