|
Auteur: |
|
|
Black anvil bestaat uit 3 ex-leden van de legendarische hardcore band Kill your idols. Blijkbaar waren ze de hardcore na al die jaren zat want Black anvil is 100% metal. Nu hoor ik je denken: "Dat zal wel weer z'n trendy metalcore bandje zijn." Maar dan heeft u het mis. Deze 3 New Yorkers maken metal die zwaar geinspireerd is door bands als Celtic frost en Venom maar ook nieuwere bands als Watain. Smerige sludge gemengt met ouderwets duistere black metal die hier en daar ontploft met een bak rammelende thrash. Saai wordt het nooit omdat de heren duidelijk laten merken dat ze weten hoe ze met melodie moeten omgaan en hoe ze songs moeten schrijven. Checken die herrie: http://www.myspace.com/blackanvilny I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Godver man, dit is ziekelijke hoogstaande black metal, ik waardeer tering hard mee, ik ben echt zwaar siked over deze band, en nee dit is geen funpost. Fuck the world and fuck you |
|
Ziekelijk hoogstaande blackmetal? Mwah.... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:On topic, kutkop, dit is gewoon fucking gave en zieke shit. Fuck the world and fuck you |
|
Klinkt best lekker ja, maar hoogstaand zou ik het ook niet willen noemen. |
|
best lekker kan ik ook mee leven Fuck the world and fuck you |
|
Laat staan ziekelijk hehe, maar goed; klinkt best aardig, daar niet van. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ok, we kunnen moeilijk gaan doen over terminologie maar daar schieten we weinig mee op. Wat wel uitmaakt is dat dit Black anvil mij steeds beter gaat bevallen en dat ik hun debuut erg verslavend vind. Ik vind dit toch zeker meer dan alleen een beetje "aardig". I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Fijne band en coole gasten, erg genoten van hun show in de Buze, de cd draait ook regelmatig rondjes hier. |
|
Ik weet niet meer hoe ik hierop kwam, maar het is een fijne band. Qua thematiek is het heel iets anders, maar toch doet het me in de verte een beetje aan Grand Belial's Key denken. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Black Metal / Trash Das dan weer jammer. Muzikaal erg lekker. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
"Triumvirate" staat hier voor het eerst in tijden weer eens aan. Erg lekker! Cathcy thrask black met duidelijk wat 'core invloeden en eigenlijk best wat melodie in songsstructuren. Wellicht wat voor BenRapcoreisnietdoodKnuckles? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Core invloeden in blackmetal? Straks thuis eens proberen dan Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote:Heeft TMDC het daarvan gejat? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote:Dat sowieso. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 18-05-2013 11:36] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Index / Heavy Metal |