|
Auteur: |
|
|
|
|
Requiem is facking goed, live vaak iets te lam, maar goed. jammer dat ik niet kan, ben jarig die dag |
|
Gaaf! Leuke pre-party voor Houten DeathFest |
|
|
|
geen Acheron meer? |
|
Hoe laat is het ongeveer afgelopen? =) |
|
quote: Voor zover ik weet, hebben die de tour afgezegd. |
|
Acheron komt later terug, zij hebben hun tour laten verplaatsen. Een bericht van Vincet Crowley over deze verplaatsing: quote: |
|
quote: Ben benieuwd of ze dan wel komen, dit is zeker al de tweede keer dat ze hun eerste Europese tour afzeggen. Overigens kan het weer niet op met de hoeveelheid bands op 1 dag bij dat package, weer gaat de kwantiteit boven de kwaliteit. Ik zou er minstens nog 5 bands bijduwen, zodat jullie direkt na de hoogmis uit kerk kunnen beginnen tot 00.00 uur. |
|
Ik vind dat altijd wel relaxt van concerten op zondag in Baroeg, je bent niet al te laat weer thuis. @ Not Your Bitch: Denk dat het wel voor 22.00 uur is afgelopen |
|
quote: Oh 23 uur zou ik juist prima vinden."s middags eerst verjaardag van me zus,dan doorwippen naar de Baroeg.Mis ik de eerste 2,3bands? =) |
|
Naar verwachting zal Lividity omstreeks half 11 á 11 uur klaar zijn. |
|
Ah ruim op tijd voor de laatste trein. . Zin in.Ff meeten met bekenden. =) |
|
quote: Zo, dat is later dan ik verwacht had! Heb je ook al tijdschema van die dag? |
|
Bij deze: Lividity (US brutal death) - 21.15-22.15 Pessimist (US brutal death) - 20.10-20.55 Pandemia (CZ brutal death) - 19.15-19.50 Requiem (CH death) 18.20-18.55 Nordor (GR death) - 17.30-18.00 Warpath (IE brutal death) - 16.40-17.10 Abhordium - 15.55-16.20 Coffin Syrup (US brutal death) - 15.10-15.35 Beneath The Flesh (US brutal death) - 14.30-14.50 |
Index / Concerten |