![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Mooi hè? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-06-2010 2:05] ![]() |
|
![]() |
|
Cool. Boeiender ![]() |
|
![]() |
|
Edit: Schaep. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
die van underwater love? signature ![]() |
|
Nee, maar dankjewel, ik trek het goed! Edit: Schaep. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Het nieuwste album, The Big Machine, is weer erg goed! ![]() |
|
Nog meer liefhebbers? ![]() |
|
Ja. Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
Yeah, ik wist wel dat dit topic een succes zou worden! ![]() |
|
pluz wan die 2e clip is erg mooi met die planten enzo IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
![]() The Big Machine is bij nader toch wel minder mijn ding dan de voorgaande albums, maar dat is denk ik ook een kwestie van smaak. ![]() |
|
![]() |
|
Toch maar eens checken. Er zijn doorslaggevende argumenten opgedoken. ![]() ![]() |
|
Haha, goed man! ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 14-06-2010 13:45] ![]() |
|
Luister nu Végétal, maar dit is best wel leuk. ![]() ![]() |
|
![]() Haar eerste album (Émilie Simon) is ook zeker de moeite waard. ![]() ![]() |
|
komt ze nog een keer terug naar het platformtheater? En ze heeft ook de soundtrack gedaan voor de pinguinfilm lees ik net. Niet dat ik die gezien heb. ![]() ![]() |
|
Terug naar het Platformtheater? ![]() Drie jaar geleden stond ze hier: ![]() Zal even kijken of we wat geld vrij kunnen maken. ![]() ![]() |
|
Dan ben ik in de war met iemand anders. ![]() ![]() |
|
Dat denk ik ook. ![]() ![]() ![]() |
|
Straks die live cd eens luisteren. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |