|
Auteur: |
|
|
Superband www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Fan! Het oudere werk en het nieuwere werk gaat erin als koek! Voor de mensen die het niet kennen: http://www.myspace.com/tragedyone Qua omschrijving zou ik het gewoon melodieuze Dbeat noemen maar de bands die je noemt hebben zeker wel invloed gehad inderdaad. Hoop ze nog es live te zien |
|
En dat terwijl de drummer op geen enkel nr de D Beat drumt hehe. |
|
Zeker wel |
|
Maar Crust/D Beat is misschien beter |
|
Damn ik heb het op geen enkel nummer kunnen horen, bij bands als Totalitär of State of Fear hoor ik em wel. Zelfs de nieuwe Discharge drummer drumt em niet. |
|
Bizar idd van Discharge, bij Tragedy heb je bijvoorbeeld bij Call to the arms een dbeat maar het zou vaker mogen. |
|
Lijkt d'r op dat ut niet zo gewaardeerd wordt hiero! Naja, dan kunnen ze het nog ontdekken..nog mooier! |
|
Jb trekt het ook supergoed. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Fucking vette band! Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Ik ben, na aanleiding van dit topic, eens in de materie van deze band gedoken. Muzikaal vind ik dit echt geweldig. Ik kan alleen niet wennen aan die zang. Een brulboei die het ergens in het midden houdt tussen crust en tough-guy past in mijn hoofd gewoon niet bij dit soort up tempo, redelijk melodieuse hardcore/punk. Puur een kwestie van smaak maar ik had gewoon graag een iets hogere zang gehoord. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Vette band met een lekkere drive. Live vond ik ze ook goed Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Ik vond het eerst maar zo zo. Na verloop van tijd viel het kwartje en nu draai ik het regelmatig. Lekkere crusty punk. Toch haalt het het lang niet bij het His Hero Is Gone. De vorige band van enkele Tragedy leden. |
|
Ja van de twee zangers is de brulboei natuurlijk een kopie van Bastard (japan)....da's opzettelijk! |
|
Een verwijzing naar Bastard! Fantastisch! Wind Of Pain is een van de beste Crust albums ooit! |
|
Dat die bandnaam hier nog eens mocht vallen! |
Index / Heavy Metal |