|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
- [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 21-07-2009 20:52] |
|
quote: [ img]url[ /img] maar dan zonder de spaties. |
|
@ Slechtheid: Hoe attent van u |
|
ik zou mn band toch liever laten fotograferen door willy. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:EPIC!! |
|
Vind deze foto's toch van een veel hogere kwaliteit dan die telefooncamerafoto's van willy |
|
quote:Bah, Black Bunny Kraspanda's |
|
Willy heeft wel een diepe indruk achter gelaten, he jongens? :') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Vergeet de meisjes niet! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Dude, niet alle goffiks snijden in zichzelf. |
|
quote: Hmm, heel vette stijl heb je! Mag ik vragen wat je kost? En doe je ook modelfotografie? Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
dacht je dat die 2 voorbeelden bandfoto's waren ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: neej duuuuuuuh maar omdat er in de tekst staat als BANDFOTOGRAAF vandaar... Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
Ja man, tssssss ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
sorry man ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Bukken dan, kreng. |
|
Niet slecht voor een Travis Smith ripoff. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
hoe zie jij travis smith hierin? uiteraard is het natuurlijk zo dat als er bands hier op zoek zijn naar vette en originele fotografie iedereen als eerste Willy zal contacten. Willy is de man |
|
what the dilly mah nilly??? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Hey mensen! Travis smith ripoff... toch bedankt ook al was t volgens mij geen compliment Travis is toch al een paar jaartjes langer bezig dan mij. Als je nog meer leuke vergelijkingen hebt hoor ik ze graag! Maar voor de mensen die toch wat anders willen proberen, laat maar wat weten. Het kan nooit kwaad om contact op te nemen ( heb trouwens niets gevonden op de naam willy, geef ff linkje, altijd leuk om andermans werk te zien). Mijn kosten zijn afhankelijk van de grootte van de opsracht, en ik weet heus wel dat bands niet altijd veel te besteden hebben, dus het zal geen fortuin zijn hoor. Vragen staat vrij natuurlijk. p.s. Ik doe ook altijd graag portretten maken! mail me even persoonlijk met een idee of vraag, ik kan nooit een duidelijke prijsklasse maken voordat ik weet hoe of wat. |
|
quote: je werk heeft geen flikker met travis smith te maken quote: http://www.amateurfotograaf.net/ (topic lelijke sites laatste 8 pagina's ofzo...) quote: iemand die portretten doet maken... |
|
Doe je ook aan TFP??? Het is de lichtinval ;') |
|
TittyFuckPictures? |
|
Ik denk dat jij meer tiet heb dan moi.. Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |