![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Yasin is een behoorlijk fundamentalistische moslim, maar heeft niet tot geseling van Wilders opgeroepen, zo blijkt inmiddels uit allerlei bronnen. Vrijheid van meningsuiting betekent ook dat een fundamentalistisch gelovige zijn standpunten mag uitdragen, en geldt niet alleen voor islamcritici. Net zoals het niet klopt dat iemand die zogenaamd deze vrijheid verdedigt wel een boek wil verbieden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Hopen dat dat het is en geen blackmetalsmink, anders krijg je dat weer. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
170 uur in Photoshop ![]() ![]() I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
deze jongen gaat het wel redden.... ![]() Kleuter (5) mishandelt 16-jarig meisje Onder het mom van: jong geleerd is oud gedaan, heeft een jochie van 5 dit weekend samen met zijn matties een 16-jarig meisje in elkaar geslagen. Dit gebeurde afgelopen zaterdag in Den Bosch, zo liet de politie Brabant Noord weten. Het meisje reed met haar bromfiets op het fietspad van de Klokkenlaan en botste daarbij door nog onbekende reden tegen de fiets waar één van de jongens op zat. Deze jongens, een zevental van rond de 12 jaar oud en de 5-jarige kleuter, begonnen hierop te schelden en te slaan en schoppen. Het meisje nam direct de benen, maar liep toch enkele blauwe plekken op. ![]() |
|
quote: Als in artikelen woorden als 'matties' staan, trek ik volautomagisch de juistheid ervan in twijfel. Telegraaf? SN? [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 26-01-2009 9:36] ![]() |
|
FOK? Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
quote: van FOK! die het uit een politiebericht hebben gehaald denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 26-01-2009 9:44] ![]() |
|
'Verdachte Belgische steekpartij eet niet' Uitgegeven: 26 januari 2009 07:36 Laatst gewijzigd: 26 januari 2009 09:36 AMSTERDAM - De man die vrijdag in de Vlaamse gemeente Dendermonde een bloedbad aanrichtte in een kinderdagverblijf zou in hongerstaking zijn. Dat melden Belgische media maandag. Steekpartij kinderdagverblijf Sinds zijn arrestatie zou de man weigeren te eten of te drinken. Naar verluidt is de man nu aan een infuus gekoppeld. De man stak twee baby's en een medewerkster dood en verwondde tien kinderen en twee medewerkers. Dagblad De Morgen meldt dat de verdachte suïcidaal is. Ook zou Kim de G. een stille eenzaat zijn, die met bijna niemand contact had. Zo wordt de verdachte Kim De G. maandag omschreven in Belgische kranten. Foto's Foto's die een aantal bladen afdrukken, tonen De G. als een jongeman met lang haar en een vriendelijk gezicht. Voor hij vrijdag werd aangehouden, was hij nog niet met de politie in aanraking geweest. Hij woonde in een appartement in Sinaai, bij Sint-Niklaas, zo'n 20 kilometer van Dendermonde. Waarom hij juist naar deze plaats fietste om een bloedbad aan te richten, is onduidelijk. De verdachte heeft tot dusver geen verklaringen afgelegd. Hij weigert nog steeds alle voedsel en ligt in de gevangenis van Brugge aan een infuus. ![]() |
|
Beter trekken ze het infuus er gewoon uit. ![]() |
|
Ongeloofelijk dat zo'n iemand nog eten krijgt. (of in dit geval een infuus) ![]() ![]() |
|
quote: Vergif erin is ook goed. ![]() |
|
quote: in een ander bericht werd hij juist bijzonder genoemd omdat hij een kogelvrij vest had en zich dus niet suicidaal gedroeg. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: http://folk.ntnu.no/erlenkra/Daily%20Radar%20Feature%20-%2020%20Gnarliest%20Torture%20Devices%20of%20All%20Time.htm ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Hehe, ER zat die laatst half voor te lezen. Zieke shit. :') ![]() |
|
quote: En hij was op de fiets, dus hij leeft gezond. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
misschien zat hij wel op dit forum.. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Dat zou wat zijn zeg, haha. ![]() |
|
Welke gebruikers missen we op dit moment.......... ![]() |
|
Hebben ze in Belgie al internet? ![]() |
|
wie heeft er een ban? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
nee hoor, ik ben er nog signature ![]() |
|
beli? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: hehe zeker erg ziek, ik snap niet dat het spiesen op de paal niet op nr 1 staat, als je nog een dag zo kan leven lijkt me dat echt wel de ergste. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Vind het wel logisch. Hoe kun je iemand nou straffen als hij dood is? Martelen heeft dan ook weinig zin. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |