IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Zwetwezen (Belgische weirdo kvlt black metal) Vorige pagina
ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 21-01-2013 18:32 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2013 16:23 schreef Helvete het volgende:
Misschien kan je voortaan ook even alles uit het kutstebandontdekkingtopic op de frontpage zetten. Lachen toch.

Ho eens even - dit is geen band maar een "geval". Dat lijkt mij een wezenlijk verschil.

Overigens heb ik zelf geen mening over "Zwetwezen". De combinatie van Hypnos en het vermeende black metal gehalte doet nl. het ergste vermoeden, en ik voel absoluut niet de behoefte om mijn vermoedens bevestigd te zien. Dus.

Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-01-2013 18:52 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2013 16:14 schreef Helvete het volgende:
Op de frontpage? Was dat nu echt nodig Hypnos?
Zulke recensies hebben de gehele geloofwaardigheid toch al helemaal onderuit gehaald Wil je serieuze reviews: ga dan naar andere webzines. Wil je dom geouwehoer en de meest slechte en meest belabberde bands, voor de lol, omdat het kan, kijk dan op ZM

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 21-01-2013 18:55 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 21 januari 2013 18:52 schreef Hub de Gallier het volgende:
Zulke recensies hebben de gehele geloofwaardigheid toch al helemaal onderuit gehaald Wil je serieuze reviews: ga dan naar andere webzines. Wil je dom geouwehoer en de meest slechte en meest belabberde bands, voor de lol, omdat het kan, kijk dan op ZM
:')

Moeten we naar die prutsers van LoM zeker?

(':

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-01-2013 18:59 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Geen idee welke prutser van LoM je bedoeld....ik lees geen LoM

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

cannonfodder
Usericon van cannonfodder
Posted 21-01-2013 18:59 by cannonfodder Wijzig reactieProfiel van cannonfodderQuote dit bericht

Dat doet er toch niet toe? Hij heeft wel gelijk.
Als ik iets lees op de frontpage krijg ik altijd sterk het idee dat het een subsidieproject is waar geestelijk gehandicapten hun zegje mogen doen over muziek.
Of het daadwerkelijk ergens op slaat is verder bijzaak.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 21-01-2013 19:01 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Eventuele dingen je als missers van ZM ziet kun je ook hier kwijt: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2946008

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

cannonfodder
Posted 21-01-2013 19:02 by cannonfodder Wijzig reactieProfiel van cannonfodderQuote dit bericht

Bedankt voor de tip. Ik zal zo in dat topic een linkje naar de frontpage posten.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-01-2013 19:04 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2010 21:34 schreef Hypnos het volgende:
Dark Screams Beyond the Grave
Zwet
Deathwishing
Burning Down the Churches Demo
Verdriet Demo
De Schreeuw (or Verdriet II)
Zwetwezen
Destroyer of Reality
Claustrophobia

Iemand heeft een knuffel nodig!

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 21-01-2013 19:04]

Northward
Usericon van Northward
Posted 21-01-2013 20:29 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2013 19:02 schreef cannonfodder het volgende:
Bedankt voor de tip. Ik zal zo in dat topic een linkje naar de frontpage posten.

Metal Spiderman
Big Guy
Usericon van Metal Spiderman
Posted 21-01-2013 22:52 by Metal Spiderman (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Metal SpidermanQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2013 18:59 schreef cannonfodder het volgende:
Als ik iets lees op de frontpage krijg ik altijd sterk het idee dat het een subsidieproject is waar geestelijk gehandicapten hun zegje mogen doen over muziek.

No Pain, No Gain

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-01-2013 22:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2013 18:59 schreef cannonfodder het volgende:

welkom

signature

cannonfodder
Posted 21-01-2013 22:56 by cannonfodder Wijzig reactieProfiel van cannonfodderQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2013 22:54 schreef Hypnos het volgende:
welkom

Bedankt! Onvervalste Belgische vriendelijkheid; like!

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 21-01-2013 23:02 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2013 22:52 schreef Metal Spiderman het volgende:

Die demo lijkt me wel iets voor jou om te recenseren, aangezien je van reptielen houdt.

[Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 21-01-2013 23:03]

Metal Spiderman
Big Guy
Usericon van Metal Spiderman
Posted 21-01-2013 23:10 by Metal Spiderman (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Metal SpidermanQuote dit bericht

Dat wil ik wel doen, maar jij leest 'm dan niet

No Pain, No Gain

Helvete
Usericon van Helvete
Posted 21-01-2013 23:11 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2013 23:10 schreef Metal Spiderman het volgende:
Dat wil ik wel doen, maar jij leest 'm dan niet
Ach, veel erger dan de muziek zal het niet worden.

metalic
Usericon van metalic
Posted 28-04-2013 6:20 by metalic Wijzig reactieProfiel van metalicQuote dit bericht

metalic
Usericon van metalic
Posted 28-04-2013 6:21 by metalic Wijzig reactieProfiel van metalicQuote dit bericht

metalic
Usericon van metalic
Posted 05-05-2013 5:00 by metalic Wijzig reactieProfiel van metalicQuote dit bericht

metalic
Usericon van metalic
Posted 09-05-2013 5:07 by metalic Wijzig reactieProfiel van metalicQuote dit bericht

http://www.youtube.com/watch?v=QAfVrlZ4hNA

Hier de nieuwe demo van Zwetwezen genaamd
"Creatures at night" (2013).
Knallende demo

metalic
Usericon van metalic
Posted 18-05-2013 5:28 by metalic Wijzig reactieProfiel van metalicQuote dit bericht

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-05-2013 12:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

es kieken

signature

metalic
Usericon van metalic
Posted 21-09-2013 4:53 by metalic Wijzig reactieProfiel van metalicQuote dit bericht

Fuck, Dit is Raw Black Metal
http://www.youtube.com/watch?v=I__gheo_FX8

metalic
Usericon van metalic
Posted 21-09-2013 5:47 by metalic Wijzig reactieProfiel van metalicQuote dit bericht

En hier, het begin, allereerste demoplaatje van Zwetwezen uit 2001
http://www.youtube.com/watch?v=X8EteTWCCX4

ErikdePerik
...en ik doe woody woodpecker na.
Usericon van ErikdePerik
Posted 22-09-2013 16:45 by ErikdePerik Wijzig reactieProfiel van ErikdePerikQuote dit bericht

MC Hammer Smashed Face

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com