![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Morgen al? Ik dacht vrijdag pas... My friend, watch out for traitors... ![]() |
|
Volgens Christian is de presentatie voor de beamer ook al opbouwen... ![]() |
|
Aah op die fiets. Ik dacht al, we hadden toch echt afgesproken om vrijdag naar 't Ukien te komen om mee te helpen. My friend, watch out for traitors... ![]() |
|
Vrijdag gewoon aanhouden, ik bel je nog voor hoelaat. ![]() |
|
Zaterdag al, zin an! ![]() ![]() |
|
jaaahaaaa Soundwave TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com ![]() |
|
Als werk of privé? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Verschilt dat van elkaar dan? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: Privé = zonder camera en met meer bier in je handen. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Gezopen wordt er morgen sowieso ![]() Gezellig XXL, jij bent er dus ook? ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Da's een correcte aanname, ja. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Hmmmmm, misschien aanwezig. Bareuh... ![]() |
|
Zo, vandaag hele dag gebouwd! Morgen backline opbouwen, geluid afstellen en dan kenne we er tegenaan!! Zin an! Wordt een te gek feestje. My friend, watch out for traitors... ![]() |
|
Vandaag!!! Net wat Trystys zegt we hebben lekker doorgepakt gister. Het podium ziet er gaaf uit wat een licht hangt daar. Straks de laatste dingen afmaken. PS vergeet de zonnebrand niet ![]() ![]() Tot straks allemaal ![]() ![]() |
|
Probeer er voor 19 uur te zijn. ![]() Boeiender ![]() |
|
Met dat weer liggen we dan al dronken in de zon te bakken. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Hehe, ik moet vanmiddag eerst zelf herrie maken. ![]() ![]() Maar tot vanavond dan! Boeiender ![]() |
|
quote:Heb je de tv weer op de pc aangesloten? ![]() ![]() YEAH, VANDAAG! My friend, watch out for traitors... ![]() |
|
Is het nou buiten of binnen? Bareuh... ![]() |
|
quote: Bands spelen binnen en het terras en de merchstands zijn buiten. ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote: Edit: quote: ![]() Bareuh... ![]() |
|
Wie houdt er nou een festival binnen met dit mooie weer? ![]() ![]() |
|
Vandaag, zin in. ![]() ![]() |
|
+1 Zo maar eens even de bus slaapgereed maken. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |