|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Morgen al? Ik dacht vrijdag pas... My friend, watch out for traitors... |
|
Volgens Christian is de presentatie voor de beamer ook al opbouwen... |
|
Aah op die fiets. Ik dacht al, we hadden toch echt afgesproken om vrijdag naar 't Ukien te komen om mee te helpen. My friend, watch out for traitors... |
|
Vrijdag gewoon aanhouden, ik bel je nog voor hoelaat. |
|
Zaterdag al, zin an! |
|
jaaahaaaa Soundwave TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
Als werk of privé? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Verschilt dat van elkaar dan? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Privé = zonder camera en met meer bier in je handen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Gezopen wordt er morgen sowieso Gezellig XXL, jij bent er dus ook? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Da's een correcte aanname, ja. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hmmmmm, misschien aanwezig. Bareuh... |
|
Zo, vandaag hele dag gebouwd! Morgen backline opbouwen, geluid afstellen en dan kenne we er tegenaan!! Zin an! Wordt een te gek feestje. My friend, watch out for traitors... |
|
Vandaag!!! Net wat Trystys zegt we hebben lekker doorgepakt gister. Het podium ziet er gaaf uit wat een licht hangt daar. Straks de laatste dingen afmaken. PS vergeet de zonnebrand niet Tot straks allemaal |
|
Probeer er voor 19 uur te zijn. Boeiender |
|
Met dat weer liggen we dan al dronken in de zon te bakken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Hehe, ik moet vanmiddag eerst zelf herrie maken. Maar tot vanavond dan! Boeiender |
|
quote:Heb je de tv weer op de pc aangesloten? YEAH, VANDAAG! My friend, watch out for traitors... |
|
Is het nou buiten of binnen? Bareuh... |
|
quote: Bands spelen binnen en het terras en de merchstands zijn buiten. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Edit: quote: Eerst lezen dan roepen. Bareuh... |
|
Wie houdt er nou een festival binnen met dit mooie weer? |
|
Vandaag, zin in. |
|
+1 Zo maar eens even de bus slaapgereed maken. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |