IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Zo. 12-04: Walls Of Jericho + Born From Pain @ Bibelot, Dordrecht Vorige pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-04-2009 23:42 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 april 2009 23:36 schreef Count Steel het volgende:
Tja, deze gast schopt gewoon gericht, belachelijk idd.
Die kung-fu demonstraties en dat ge-windmill hoeven voor mij anders ook niet hoor. Dat is ongericht en wellicht nog wel gevaarlijker. En dat heeft ook geen ruk met pitten te maken.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 13-04-2009 23:50 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 13 april 2009 23:42 schreef Judge M. het volgende:
Die kung-fu demonstraties en dat ge-windmill hoeven voor mij anders ook niet hoor. Dat is ongericht en wellicht nog wel gevaarlijker. En dat heeft ook geen ruk met pitten te maken.

+1

Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 14-04-2009 0:09 by Pausmobiel Wijzig reactieProfiel van PausmobielQuote dit bericht

Eigenlijk, als het al zo triest gestelt is met de gemiddelde Walls Of Jericho fan dat ze niet eens het einde van Revival never Goes Out Of Style mee kunnen zingen (ja iedereen kan WHOO HOO HOO HOO HOO zeggen, luister eens beter naar het fucking lied). Dan kunnen ze maar beter elkaar knuffelen in een metalpit.

Zaterdag naar Walls Of Jericho en War From A Harlots Mouth in Essen geweest geen last gehad hoor. Normale pit daar, met een paar gasten die tegen de rand aan kwamen. Maarja die schop je dan wel verder de zaal in.

[Dit bericht is gewijzigd door Pausmobiel op 14-04-2009 0:10]

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-04-2009 1:29 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Wat een fucking pussies hier met hun gehuil over violent dancing. Ga achteraan staan dan met je biertje.

Of koop de live DVD zodat je er veilig thuis naar kunt kijken met je homovriendjes.

Pegasus
Usericon van Pegasus
Posted 14-04-2009 1:43 by Pegasus Wijzig reactieProfiel van PegasusQuote dit bericht

Nog even een publieks impressie:

[Dit bericht is gewijzigd door Pegasus op 14-04-2009 1:46]

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-04-2009 8:28 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 14 april 2009 1:29 schreef Snaack het volgende:
Wat een fucking pussies hier met hun gehuil over violent dancing. Ga achteraan staan dan met je biertje.

Of koop de live DVD zodat je er veilig thuis naar kunt kijken met je homovriendjes.
Psssssssssst Snaack.. Je zit niet meer in Mindscan he.. Je hoeft je gedroomde publiek niet meer te verdedigen..

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 14-04-2009 13:39 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 14 april 2009 1:29 schreef Snaack het volgende:

Lees dan ook eens wat er staat, ik heb er niks op tegen zolang ze andere er niet mee lastig vallen.

Edit: Trouwens een goed voorbeeld als mod om meteen te schelden.

[Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 14-04-2009 13:39]

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-04-2009 18:22 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2009 8:28 schreef Judge M. het volgende:
Psssssssssst Snaack.. Je zit niet meer in Mindscan he.. Je hoeft je gedroomde publiek niet meer te verdedigen..

Ah, daar is die weer, Judge M die op de man speelt en die zijn frustraties op anderen projecteert.

Infantiel mannetje, gaat wel een stuk beter met je heh :')

quote:
Op 14 april 2009 13:39 schreef 6sic6 het volgende:
Lees dan ook eens wat er staat, ik heb er niks op tegen zolang ze andere er niet mee lastig vallen.

Ja ok. Maar bij elk concert, als ik er geen zin in heb, kijk ik goed om me heen of ik niet een enthousiast ledemaat in mijn smoel dreig te krijgen.

Of die nou van een pittende dronken metalboer is of van een windmillende petjesmetalkid is mij om het even.

En als ik dat risico helemaal niet wil lopen ga ik naar een rustige plek.

quote:
Edit: Trouwens een goed voorbeeld als mod om meteen te schelden.

Hoezo, ben ik ineens gereformeerd geworden ofzo?

Mijn post was niet van een lager niveau dan de gemiddelde post hier, dus daarmee bevestig ik mijn voorbeeldfunctie.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 15-04-2009 18:23]

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 15-04-2009 19:00 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Commentaar kun je wel geven he, maar waar was jij een zondag?

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 15-04-2009 19:01]

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com