|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Kennen jullie deze band en wat vinden jullie ervan? |
|
een keer wat over gelezen....is hardcore toch? Suck my piss |
|
Yep. Ik heb er dus hele goede verhalen over gehoord. |
|
BLOOD FOR BLOOD HEERSCHT!!! De koningen van de Hatecore. Albums: - Spit my last breath - Revenge on society - Livin' in exile - Outlaw anthems Ze beginnen als een metalcore band die muziek maakt die in het verlengde ligt van Biohazard maar evolueren elk album iets meer in de oldschool/punk/IO richting. Geniale band. Ik kan het iedereen aanraden die eens op brute manier uit een depressie gesleept wil worden en geen zin heeft in emotioneel gezeik. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
JA ultimate fighting music ! |
|
heersend inderdaad ik luister de laatste tijd zeer veel hardcore, en dat is de best band die ik gevonden heb |
|
Ik hoorde dat ze uit elkaar waren. Maar dat hoor je wel vaker van BFB. Het goede nieuws is dat Slapshot wel weer een nieuw album opneemt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
hopelijk zijn ze niet uit elkaar. Kvind slapshot niet zo super |
|
NP Revenge on Society Echt één van de meest hatelijke platen, en dan niet alleen simpele haat tegen iets simpels als geloo, maar haat vs leven, vs de mensen, vs verslavingen. fucking heers I've been dragging a bitch called hope |
|
I seek revenge on society, to destroy everything you love. I seek revenge on this world, for the crime of being born!!! Die cd zet ik altijd op als ik me kut voel. D'r is geen betere remedie. Je kunt trouwens horen dat ze nu minder in de put zitten als toen en dat het beter met, voor White thrash Rob, gaat. Hoewel dat nog geen afbreuk doet aan de woede die van hun platen afstraalt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hmm ik doe dat liever niet, als ik me depri voel ben ik heel makklijk agressief te krijgen, en als ik BFB dan op zet word ik bloedlink. Heerlijke bierdrink muziek trouwens (terzijde) |
|
Heb er een paar nummers van, "Ain't like you" vin ik een fijn nummer als ik me klote voel |
|
Negie, als wij beide bij BFB een keer aanwezig zijn, gaan we de pit in! lekker circlepitten! |
|
bullsht fake paper gangster you ain't nuthin but an image and a liar!!! |
|
quote: Deal! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Heb nooit zin in emotioneel gezeik, dus wat dat betreft Heb er hier en daar wel is een nummer van gehoord, t'is goed te doen ja "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Zelfs hun laatste is enorm goed. *luisterd nu naar Outlaw anthems* Ik wil die gasten zo graag live zien he. Daarna kan ik gewoon dood. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Is die net zo goed als hun eerste? |
|
Ja! Alleen is het stukken minder metal. Ze drijven op elke cd verder af van hun metal geluid. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hmm ... klinkt gooeedd |
|
CD afgelopen --> Kamer een rokende puinhoop I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
rook jij ?>??!?!?! |
|
quote: Groot nadeel aan die CD: is enorm kort, i.e. te snel gedaan. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote:nog een keer opzetten |
|
Doe ik ook, vooral omdat ik te tam ben om iets anders te zoeken. Maar tien keer dezelfde CD op een avond...? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |