|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Post vanaf nu hier die rotzooi maar Hypnos, dan heb je het mooi allemaal in een topic |
|
signature |
|
|
|
signature |
|
quote: shit hoort in het toilit [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 12-01-2009 20:37] signature |
|
Meest functionele topic van 2009 tot nu toe. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
moet dat dan niet in het functionaliteitstopic?????????????????????????????????, signature |
|
http://www.myspace.com/herecomesthekraken meesterlijke metalcore uit Mothafuckin Mexico Sombrero fahita [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 13-01-2009 0:30] signature |
|
The Phibbes Experiment http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=236422153 signature |
|
quote: Was sprake van dat ze met Rose Funeral naar Europa zouden komen afgelopen zomer, maar dat kwam er niet van. Ik vind het niet echt speciaal eigenlijk. Zeker wel bruut, maar je hebt 1 milioen van dit soort bandjes in Engeland. Het voegt totaal niets toe. Tuurlijk neemt het niet weg dat het wel lekker is, maar uiteindelijk gaat het me wel vervelen. |
|
echt? ik vind het bijzonder, vooral de drum Natuurlijk heb je met Trigger The Bloodshed en consoorten direct een hele boel gelijkaardige bands signature |
|
En Trigger the Bloodshed schopt live ook nog eens geweldig kont, zeker met die nieuwe zanger van ze She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
signature |
|
|
|
signature |
|
signature |
|
Dit vind ik wel weer een typisch Hypnos bandje PIANOJAZZGRIND [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 28-06-2011 19:49] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: ik zet spaciaal stravinski ff op pauze om dit te checkken. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
FUCKING MINDBLOWING AWESOME D00D 4 REEL IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Mike Patton is ook fan. Die band zit nu op zijn label. Ik kan er zelf niet zo veel mee. Maar echt kut is het nou ook weer niet. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 28-06-2011 20:05] |
|
quote:Ondanks dat die topic speciaal voor mij geopend is, vind ik dat alle Hypnos-kutbands daar ook wel gepost mogen worden en deze topic dus dicht mag. |
|
quote: best goed ja signature |
|
Ik ben helemaal van het pad af hier door. Vond nog een filmpje met mike @ kaosspad action. fanboi deluxe IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
|
|
signature |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |