|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
HERE COMES THE KRAKEN HERE COMES THE KRAKEN HERE COMES THE KRAKEN HERE COMES THE KRAKEN HERE COMES THE KRAKEN vette band in demofase +/- 200.000 plays gemiddeld! http://www.myspace.com/herecomesthekraken waar zitten die *-*-%µ^-µ*^ù labels [capslock probleem opgelost] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 12-01-2009 22:18] signature |
|
Vet spul! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Tering, heb nu alle nummers op 1 na geluisterd en dit is echt heel erg gaaf! Ook al gewend aan de grunt. Maar eens ff kopen op die mysoace. Want als ik het goed begrijp hebben ze een cd uit, hypnos. Of heb jij een demo binnen gehad? Edit: Damn, die cd is zo goed als niet te bestellen, behalve als je spaans spreekt, lekker handig... [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 07-03-2009 23:17] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Amen die breakdown in dat eerste nummer "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Hmm binnekort eens gaan luisteren..die bandnaam hebben ze zeker van Pirates o/t Carribean 2? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Alsof die gasten van Pirates dat beest bedacht hebben "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Hoezo denk je dat het van PotC is? De kraken is al veel eerder bedacht dan dat hoor Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Beest? De naam vind ik niks, de muziek echter... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 08-03-2009 22:15] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Is dat van lovecraft ofzo? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ja ja ja. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Misschien ook wel, dat weet ik niet. Volgens mij is het al een heel lang (eeuwen) geleden onstaan mythisch wezen. De naam klinkt als iets Europees in ieder geval. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
En mexicanen gaan ermee aan de haal, de wereld is klein. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
ik haat core en zo meestal dit heerscht!!! signature |
|
quote: Jemig, door het kijken van series en films uit de VS had ik al automatisch "ja, want zelf ergens mee komen zijn ze te lui voor" in m'n hoofd. Fijn is dat, stereotypes van de andere kant van de oceaan overnemen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Vetjes ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Dit doet mijn oren weer veel goeds |
|
quote: quote: Weet ik; maar ik kende alleen de naam 'Kraak', niet Kraken. Ik vind het trouwens een te gek beest. http://nl.wikipedia.org/wiki/Kraken_(reuzeninktvis) http://nl.wikipedia.org/wiki/Reuzeninktvis [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-03-2009 0:01] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hype beandje! Waren vorig jaar tourplannen met Rose Funeral dacht ik naar EU. Natuurlijk niet gelukt... Trek het ook prima, goede invloed voor de band. |
|
quote:Een tijd geleden heb ik op Discovery o.i.d. een documentaire gezien over de mogelijke waarheid van dit beest, maar dan als reuzeninktvis. EDIT -> Dan niet dé reuzeninktvis, maar een grotere versie hier weer van. Geloof ik. Verder best een geinige cd, ik ben hem nu aan het luisteren, maar ik ben ook niet meteen weg van de zogenaamde zang. Daarbij vind ik de langzamere stukken erin vooralsnog ook niet super. Als ik hem vaker gehoord heb, kan ik er wat meer over zeggen. [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 11-03-2009 13:02] |
|
Erg gave band inderdaad. Klinkt lekker bruut ! Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
DEZE DUS VEET signature |
|
de nieuwe is ook berehard maar met die cleane refreinen en de nu metal ertussenin zullen velen afhaken [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 20-05-2011 21:40] signature |
|
signature |
|
Die cleans... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |