|
Auteur: |
|
|
Zillah en San Miguel noemden laatst een website waar alle rocl/metal cafe's zijn in de grotere steden van heel Europa. Ben vergeten wat de url is, maar 1 van hun kan je die vast wel geven! |
|
Als je Lissabon binnenrijdt ga dan linksaf, dan weer links, met de bocht mee en dan aan je rechterhand. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Metaltravelguide.com? |
|
Side-B in Benavente/Lissabon is een leuk doch apart (metal)café waar regelmatig ook bands optreden. En er waren veel mooie vrouwen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
was net aan het zoeken naar die site, thanx judge Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Die ja! |
|
quote: hoe kon ik dat laatste criteria nou vergeten Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hmm die tent waar jij het over hebt ligt die in Benavente? das wel iets van 30 km verwijderd van Lissabon.. Ik ga denk ik maar eens een kijkje nemen in http://disordertocsin.pt.vu/ wel een beetje jammer dat het een gothic club wordt genoemd maar de biertjes voor een euro, en shots voor 1,20 maken vast veel goed Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Benavente ja...vanuit vliegveld Lissabon slechts een kwartiertje met de bus. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Toch vaak in Portugal geweest, maar mooie vrouwen... Het wint het goddomme nog van Noorwegen qua lelijkheidsscore. Boeiender |
|
Dan kom jij toch op de verkeerde plekken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Idd, Bergen for teh win!!! Als de zon schijnt dan |
|
Augustus is altijd een goede tijd om naar Bergen te gaan...zelden regen gehad tijdens mijn Bergen trips en ben er toch ruim 15 keer geweest. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Oke dan. Ik was er in augustus 2007 en toen was het echt prachtig weer met zo'n 25 graden |
|
quote: Hehehe, of ik heb een hele andere smaak... In Bergen niet geweest, in Lissabon meerdere malen. Boeiender |
|
quote:geldt ook zeker voor de mannen daar! maar hier in Oslo is het ook zeer goed te doen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
je kan niet naar Lissabon gaan zonder naar de Texas bar te zijn geweest.. Als-tie nog bestaat Herman van de bakker |
|
quote: als hij niet meer bestaat kan er niemand meer naar lissabon?... bizarre tent moet dat zijn dan |
|
quote: En dat is het! Vraag de tegenpartij maar eens! Herman van de bakker |
|
he verdorie, ben er een hele tijd geleden nog op stap geweest, zijn hier en daar wel een aantal rock kroegjes...je hebt ergens in het centrum een hele wijk met allemaal leuke kroegen, kan me alleen niet zo goed meer herinneren waar dat was... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Teveel gezopen? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Index / Algemeen |