|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Het duurt nog een maand... maar wie gaat? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
metropool is hengeloooo toch? hmz... Je moeder. |
|
Wasda ? Is da leuk ? |
|
The Wounded is een gothic metal band uit ons eigen Nederland. Ik persoonlijk vindt ze de beste band uit NL (mening, geen gezeik hierover) We, the Gods speelt vaak in hun voorprogramma en ze hebben 1 cd uit: "The Art Of Grief". Ze hebben meegedaan met de Grote Prijs van Nederland, en hebben die niet gewonnen door een corrupte jury... The Wounded zit op het label van onzer aller Henri (God Dethroned). Oja, veel mensen zeggen dat ze veel weg hebben van Anathema, er zijn raakvlakken daar houdt ik het op, ze coveren live wel eens het nummer Empty van Anathema. info: www.the-wounded.nl Ik zou zeggen zet Audiogalaxy effe aan en download effe wat van ze en luister... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Zal ik doen. Ze spelen daar toch op een gothic avond of niet ? |
|
Ik heb ze wellus gehoord, semi-gothic-chick met hondenbandje om nek vond ut leuk. Doe mij maar Darktroon Maar(K) misschien kom ik ook wel He kneusjes! Dit slaat nergens op. |
|
quote: poeh, ik ben niet alwetend... het zou best wel eens kunnen, op de flyer staat alleen hun naam dus [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 17-03-2002 22:02] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
morke zegt altijd dat ie komt, maar ikzelf heb um nog nooit ergens buiten Enschede gezien, een wonder misschien? neeh Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Je hoeft niet te komen hoor .. |
|
quote: hij altijd zo sarcastisch... maar ik denk dat ie eerst een winkelruit moet afbetalen voordat ie weer naar een concert kan, is het niet M? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Vin'k heel knap, aangezien de metal-battle de eerste keer was da'k er sinds een jaar of 1,5 weer uut ging. Maar edoch, ik heb inderdaad besloten, tegen alle goeds in om Dit slaat nergens op. |
|
quote: Saton, zoals altijd, weder gelijk. Dit slaat nergens op. |
|
quote: om wat?... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:2 aanpassinkjes: 1) We, the Gods heeft 2 slechts keer met The Wounded gespeeld.. Er waren wel plannen voor meerdere gezamenlijke optreden maar helaas.... 2) Over anderhalve week komt de 2de CD "Monument" uit en die heerst evenals zijn voorganger de pannen van het dak af... Ik ga overigens niet naar de Metropool.. Ik zie ze aankomende zaterdag (de 23ste) reeds in de Bibelot in Dordrecht samen met Eria d'Or.... |
|
quote: jahoe!!! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Monument heerscht echt ... ik heb hem nu al een paar weekjes. Het is een soort combo van anathema en katatonia (echt iets voor jenje). Ik zal deze week nog een review online zetten. |
|
Mijn review: http://www.zwaremetalen.com/recentie/323.html |
|
quote: is ie al te koop? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Release date is 25 maart. |
|
haha, ken ik um al kopen voor 13 april mooi, ik lees dat Billet Doux op het album staat, maar die stond ook al op de vorige...? wat moet ik me erbij voorstellen, trouwens kan die schijf wel beter zijn als de vorige... enige progressie kan denk ik op geluid, wel coole voorkant, bruut Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
heeft al iemand de nieuwe cd? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik vond het optreden erg vet... alleen jammer dat het publiek zo tam was, die kwamen denk ik alleen voor de cyber gothic after party, toen the Wounded af was kwamen er zelfs nog mensen binnendruppelen, en ik heb iemand gezien die langer als mij was, maar volgens mij had die kerel stelten onder de rok aan. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Hoe lang ben je eigenlijk? |
|
quote: 200 centimeter Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ahh OK. Ik vroeg me af, misschien was het iemad die ik ken nl. (van 2 meter 5). |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |