|
Auteur: |
|
|
signature |
|
:') |
|
hahah gaaf logo ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: zit jij erbij? ik dachtet es luisteren signature |
|
Klinkt goed I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Die hadden ze al toen ik er nog niet was best strontlelijk ding ja Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Hmmm, wel goed muziekje. |
|
quote: Doet me een beetje denken aan de poppetjes van Boppin: Verder klinkt het niet vervelend, maar het is niet mijn ding. |
|
Staat een sample van een nieuw nummer op de gayspace. Vocals worden binnenkort opgenomen. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
is er geen pressrelease? signature |
|
(...) is één groot zooitje, bovendien is het "album" nog niet af. Van sommige nummers moeten de vocalen opnieuw worden opgenomen. Ik laat het aan die Italiaan over, maar die plant in het wilde weg maar wat releases, en maakt al afspraken met mensen dat er nummers af zullen zijn, terwijl ik ze nog moet schrijven. Maar nee, pressreleases zijn waarschijnlijk voor watjes. Althans ik zie er nog niet zo snel een volledig album uitrollen. Hypomanie daarentegen gaat hem wel worden, als hij via Valse Sinistre Records wordt gedaan, kun je gewoon om promo's bij het label vragen, maar ik heb ook even Profound Lore gemaild vandaag, onder het mom, niet geschoten is altijd mis. [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 04-02-2010 22:37] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: BOPPIN Meteen weer ff spelen en downloaden, windows versie - http://jenniverse.com/boppin%20main.html Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: dat laatste zou wel schitterend zijn signature |
|
Op hetzelfde label zitten als Altar of Plagues, Nadja en Amesoeurs zou wel heerlijk zijn ja. Maar ik heb echt geen idee hoe dat soort mensen de muziek ontvangen. Van deze band kan ik dat wel vergeten, maar met Hypomanie zou het wel leuk zijn. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
en Portal signature |
|
quote: I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
Index / Heavy Metal |