IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : ... (depressive black - met Grindmaster denk ik)
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-01-2009 21:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 13-01-2009 21:09 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

:')


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 17-01-2009 17:51 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Alhoewel het een hoop lachsalvo's op zal gaan wekken, staat er een nieuwe track online. Ben er op het begin na best tevreden over

[Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 17-01-2009 17:51]


Why doesn't my music get me all the chicks?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-01-2009 17:55 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hahah gaaf logo


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-01-2009 17:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2009 17:51 schreef GrindMaster het volgende:
Alhoewel het een hoop lachsalvo's op zal gaan wekken, staat er een nieuwe track online. Ben er op het begin na best tevreden over


zit jij erbij? ik dachtet


es luisteren


signature


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 17-01-2009 18:01 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Klinkt goed


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 17-01-2009 18:43 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2009 17:55 schreef ElitE het volgende:
hahah gaaf logo


Die hadden ze al toen ik er nog niet was best strontlelijk ding ja


Why doesn't my music get me all the chicks?


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 18-01-2009 11:07 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Hmmm, wel goed muziekje.


SQT
Usericon van SQT
Posted 18-01-2009 11:13 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 17 januari 2009 18:43 schreef GrindMaster het volgende:
Die hadden ze al toen ik er nog niet was best strontlelijk ding ja

Doet me een beetje denken aan de poppetjes van Boppin:



Verder klinkt het niet vervelend, maar het is niet mijn ding.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 04-02-2010 22:27 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Staat een sample van een nieuw nummer op de gayspace. Vocals worden binnenkort opgenomen.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-02-2010 22:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

is er geen pressrelease?


signature


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 04-02-2010 22:35 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

(...) is één groot zooitje, bovendien is het "album" nog niet af. Van sommige nummers moeten de vocalen opnieuw worden opgenomen.

Ik laat het aan die Italiaan over, maar die plant in het wilde weg maar wat releases, en maakt al afspraken met mensen dat er nummers af zullen zijn, terwijl ik ze nog moet schrijven. Maar nee, pressreleases zijn waarschijnlijk voor watjes. Althans ik zie er nog niet zo snel een volledig album uitrollen.

Hypomanie daarentegen gaat hem wel worden, als hij via Valse Sinistre Records wordt gedaan, kun je gewoon om promo's bij het label vragen, maar ik heb ook even Profound Lore gemaild vandaag, onder het mom, niet geschoten is altijd mis.


[Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 04-02-2010 22:37]


Why doesn't my music get me all the chicks?


Argh
Usericon van Argh
Posted 04-02-2010 22:35 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2009 11:13 schreef SQT het volgende:
Doet me een beetje denken aan de poppetjes van Boppin:



Verder klinkt het niet vervelend, maar het is niet mijn ding.


BOPPIN Meteen weer ff spelen en downloaden, windows versie - http://jenniverse.com/boppin%20main.html


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-02-2010 22:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2010 22:35 schreef GrindMaster het volgende:
(...) is één groot zooitje, bovendien is het "album" nog niet af. Van sommige nummers moeten de vocalen opnieuw worden opgenomen.

Ik laat het aan die Italiaan over, maar die plant in het wilde weg maar wat releases, en maakt al afspraken met mensen dat er nummers af zullen zijn, terwijl ik ze nog moet schrijven. Maar nee, pressreleases zijn waarschijnlijk voor watjes. Althans ik zie er nog niet zo snel een volledig album uitrollen.

Hypomanie daarentegen gaat hem wel worden, als hij via Valse Sinistre Records wordt gedaan, kun je gewoon om promo's bij het label vragen, maar ik heb ook even Profound Lore gemaild vandaag, onder het mom, niet geschoten is altijd mis.



dat laatste zou wel schitterend zijn


signature


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 04-02-2010 22:40 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Op hetzelfde label zitten als Altar of Plagues, Nadja en Amesoeurs zou wel heerlijk zijn ja. Maar ik heb echt geen idee hoe dat soort mensen de muziek ontvangen. Van deze band kan ik dat wel vergeten, maar met Hypomanie zou het wel leuk zijn.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-02-2010 22:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

en Portal


signature


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 04-02-2010 23:16 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2010 22:40 schreef GrindMaster het volgende:
Op hetzelfde label zitten als Altar of Plagues, Nadja en Amesoeurs zou wel heerlijk zijn ja. Maar ik heb echt geen idee hoe dat soort mensen de muziek ontvangen. Van deze band kan ik dat wel vergeten, maar met Hypomanie zou het wel leuk zijn.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen