![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb je al geprobeerd om wat 'vermist' posters in de buurt op te hangen? Doorgaans komen opgezette dieren niet al te ver. Succes met zoeken! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
wat heb je ervoor over ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Inpakken of neem je em zo mee? ![]() ![]() |
|
quote: Hmm.. Een hond die ik niet kan laden lijkt me moeilijk mee te nemen. ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Maar goed. De kennis in kwestie heeft al een hele verzameling opgezette beesten. Schapen, vossen, fretten, vogels etc. Alleen honden zijn vreemd genoeg niet te krijgen. En aangezien hier redelijk wat mensen lijken te posten die in biologie en aanverwante zaken geïnteresseerd zijn dacht ik dat hier iemand het misschien wel wist. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ah vet, misschien moet je het eens aan dierenartsen vragen, veel mensen laten hun hond achter bij de dierenarts na het inslapen, herders zijn dan wel weer moeilijk te vinden, die honden heb je toch makkelijker een band mee door hun intelligentie. Voor mijn beestje moet je nog een aantal jaren wachten, misschien wel tof alstie opgezet wordt, het is nu nog een mooi beest. K vind het ook wel tof, k heb nog een aap en een reiger, en een zooi op sterk water. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
mijn pa heeft onlangs een snip op laten zetten door een kerel die een heel arsenal aan opgezette shizzle had ( volgens mn pa ontbrak er enkel een opgezet mens)... ik kan je zijn adres wel bezorgen. ![]() |
|
Vriendje van vroegah sleepte alles wat íe in het bos vond mee naar huis. Af en toe mocht hij bv. bij wijze van verjaardagskadootje een beestje op laten zetten. Hij had letterlijk een vrieskist vol met lijken op z'n zolderkamertje staan ![]() ![]() |
|
quote: hahahaha! Zo grappig en tegelijk krijg ik er de kriebels van! ![]() |
|
haha altijd handig in hongerwinters ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Ik heb enkel twee opgezette eekhoorntjes. Maar met een beetje zoeken kan je vast wel een hond vinden. ![]() |
|
Haha vreemd topic dit ![]() ![]() |
|
quote: \ is dat een echte?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
alleen zijn haar is echt. ![]() |
|
quote: jawel, vraag MR. N. maar eens! ![]() |
|
quote: Mijn buurvrouw had laatst wel een opgezette poes, heb je daar wat aan? Bareuh... ![]() |
|
quote: Was je bij haar op de koffie geweest dan? ![]() ![]() |
|
Sick bastards hiero, een dier hoort in een weiland te lopen ja!!!! ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Jij in een gesticht met dwangbuis, gek. ![]() |
|
quote: Precies, alle honden het weiland in!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: die grote cactus op de achtergrond? die is echt jah ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Het zal wel aan mij liggen, maar kerels met opgezet schaap in huis vertrouw ik voor geen meter. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
quote: een dier hoort op m'n bord! ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |