|
Auteur: |
|
|
- Greycloak What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
lijkt me wel rof. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Oh ja Entree 7,- He Gerald wil je die dvd even meenemen dan neem ik een Shirt voor je mee of cd's wat jij wil. Ik zie dat er ook al een topic van is maar deze is beter |
|
quote:Plan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik ben er ook bij hoor! |
|
Tijd op Groningen CS volgt morgen per sms voor hen die meegaan. Ook jij, Zwarte Jood! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Voor hen die de sms gemist hebben: 18:20 verzamelen op perron bij trein naar Friesland. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Er is vast geen coffeeshop in Buitenpost neem ik aan? Dan maar even wat van te voren halen, wat jij Grey? |
|
quote:Heb 2 bij me. Haal morgen wel nieuwe in Zwolle. Ik ga er alleen niet te zwaar tegenaan wegens om 08:00 weer op en les. Tot dra! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Index / Concerten |