|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Vrijdag 13 februari Baroeg, Rotterdam Despondency (DE brute death) http://www.myspace.com/godonacid Brutus (NL brute death) www.myspace.com/brutushakken Obscuris (NL brute death) www.myspace.com/obscuris Entree € 7,00. Zaal open 20.00 uur. Aanvang 1e band 20.45 uur. www.baroeg.nl [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 15-01-2009 15:40] |
|
despondency, tering ruig. 9mmheadfuck1!!! Fuck the world and fuck you |
|
Despondency is zo teringbruut, beste deathmetalband van Europa, en ook erg aardige gasten |
|
quote: signature |
|
als mijn agenda het goedkeurt bent ich dabei btw... iemand enig idee hoelaat het afgelopen zal zijn ...ongeveer? iets met treinen enzo Your mother ate my dog! |
|
Meestal is het vóór (of rond) 12 uur afgelopen. |
|
quote: jezal wel moeten met die naam van je |
|
|
|
Kaartjes zijn via ons normale ticketing systeem te krijgen: www.baroeg.nl |
|
Aanwezig! |
|
BRUTUS!! =) |
|
quote: ...EN despondency Your mother ate my dog! |
|
Ja ok die ook!! .dan Obscuris erbij,klaar!! =) |
|
present uiteraard... OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
A.S. VRIJDAG! |
|
Zin in! |
|
Misschien present. Despondency klinkt best lekker en het is al eeuwen geleden dat ik bij een death concertje/ in de Baroeg ben geweest. |
|
quote: Zin in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =) |
|
Zeker aanwezig ! |
|
iemand enig idee hoelaat deze herrieschopperij is afgelopen?? Your mother ate my dog! |
|
quote: |
|
je eigen kwooten is gay ( heb ik van nuclear warfare ) en afwezig, ik ga lekker fijn naar Waco Jesus enzo. Fuck the world and fuck you |
|
mag het hopen dat het rond 00u is afgelopen. Hoef ik geen band te missen. =) |
|
Al onze concerten zijn om 00:00 klaar om bezoekers de kans te geven met het openbaar vervoer terug naar huis te kunnen. |
|
Dat is op het nippertje gelukt. Brutus heerschte de tent uit! [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 14-02-2009 4:12] =) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |