|
Auteur: |
|
|
:') Je moeder. |
|
Mijn chick is slank en brit-postro.. o fuck.. ben geen metalhead. |
|
60+ en erg rijk! |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: wtf? |
|
Voor dit topic sluit, doe ik graag de groeten aan m'n moeder. Hoi mam! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
En jij bent die sexy chick natuurlijk. Al die heren hier waren aan het wachten op jou! [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 18-01-2009 20:57] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
slimmen!! signature |
|
Potverdorie, ik ben inderdaad wél op zoek naar een sexy chick.. is zij dat ?! Hoera! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Hmm, dan ben ik natuurlijk die mollige/dikke/bierbuik wijf, zelfs zónder metalhead. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 18-01-2009 20:58] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: k ben sexyyyyyyy, heb n mooi slank postuur....en ik werk als model.. ik zie op concerten al die dikke bitches met n knappe metalhead en da's gewoon raar :S |
|
WTF?!?!?!?!? Misschien moet je eens op het viva- of libelleforum kijken. *klik* |
Index / Algemeen |