|
Auteur: |
|
|
Ik vermoed dat ook dit topic geen lang leven beschoren is.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
net zoals de user signature |
|
|
|
Zo dik en vadsig mogelijk natuurlijk. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Dan is het bij deze bevestigt: jij bent trve en frostbitten metal. |
|
Zó waar! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ik hou van negers met dikke piemels |
|
Net als mijn wijn, 12 jaar oud en opgesloten in een kelder. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Uitspraak van de dag. |
|
Als we allemaal heel hard 'Snaack!' roepen, komt ie misschien wel dit topic sluiten.. 1.. 2.. 3.. Snnnnaaacckkkkkk! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
ik vraag om reacties maar er wordt hier gewoon ontopic gepost. nou...dan mag deze topic wel een slotje, als mensen niet normaal kunnen reageren. |
|
Mijn voorkeur: Man, lief en enorm sterk. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Tis een schande! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
ik zocht dat ene plaatje van die man met dat half lange haar, met alleen onderbroek, die gitaren en pistolen.. dat is zooooooo mijn type.. helaas helaas.. waarschijnlijk heeft hij al te veel vrouwen achter zich aan Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Een onderwerp als dit past dan ook uitstekend in het rijtje 'Pepermunt of spearmint kauwgom ?', 'Wat is je favoriete voetenzalf ?' en 'Katoen: Een zegen of vloek voor je kruis. Discussier!'. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Apart dat er niet normaal in jouw wereld bestaat. |
|
quote: - Pepermint - Sweatawaaayyyyy - Zegen |
|
AAAAAAAAAAAAAAAARGHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh |
Index / Algemeen |