|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Dit topik...wat maakt 't uit? |
|
quote: Euh, like, dude, what's the problem. Wat zou het jou nou uitmaken wat wat is. Hokjesdenken is zooooooooo 2007..... Boeiender |
|
Je bent wel goed in contradicties of niet? Dit... quote: ...maakt dit overbodig... quote: [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 19-01-2009 10:20] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
nee, metalcore is geen subgenre, het is een merk van platte kaas signature |
|
Overigens vermeldt de topicstarter geen één historische/muzikale reden om metalcore geen subgenre van metal te noemen. Wat dat betreft is dit topic al direct onzin geworden. En als metalcore geen subgenre van metal is, waarom dan dit topic in het heavy metal subforum zette? :') Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Als je dit topic niet had geopend waren we van een hoop gezeik af geweest. spelfout weggehaald... |
|
GEzeur om niks zeg .. |
|
quote: Als z'n moeder nee had gezegd tegen zijn oom... [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 19-01-2009 10:41] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Mods, mag dit naar "Muziek algemeen" Zelthor heeft gelijk signature |
|
quote: Dat misschien wel, maar dit moet niet naar muziek algemeen Metalcore is namelijk wel een subgenre van metal Of ontleent er in ieder geval veel aan. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Kruisbestuiving van core en metal (althans, in den beginne), hoe toepasselijk .. Maar als je het niet bevalt, luister het dan niet. Pak je Mayhem cdtje en ga rukken ... |
|
quote: Zou hij hem daarin krijgen?!? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:.. dat zeg ik niet (en wil ik niet weten) |
|
Sluit dit achtelijke topic maar. Ik was gewoon even nieuwsgierig hoe snel jullie zouden happen. |
|
quote: Jaja, je wil gewoon dat dit gesloten wordt omdat je overtroffen bent. Laffe manier om onder het geven van tegenargumenten uit te komen, maar goed. Lastig hè, discussies voeren? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
hap hap hap |
|
quote: Waar hap ik dan op, Marceltje? Vertel het eens, want volgens mij reageer ik alleen op wat er gesteld wordt. Of is dit nu echt het enige waar je goed in bent? Gesprekken in je eentje voeren en afhaken zodra anderen zich ermee bemoeien? edit: hoe kan ik nu ooit mijn gedrag verbeteren als ik geen feedback krijg [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 19-01-2009 11:07] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Feedback in je reet! Maar waar baseert meneer zijn claim dat metalcore gene metal is op. |
|
Ja, dat wil hij dus niet zeggen. Blijkbaar wordt het al te moeilijk als mensen het niet direct met hem eens zijn. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ik vind dat metal geeneens een genre op zich is volgens mij is het een onderdeel van de hiphopcultuur net als reggae en house |
|
Ik kijk dit topic nog even aan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
www punt lekker belangrijk punt en el KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: |
|
Metalcore was een kruising tussen metal en hardcore, is doorgeëvolueerd en anno 2007/2008/2009 is de term gewoon gedateerd "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Ik wist niet eens dat het muziek was. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |