IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Dødning - Deense Stoner/Southern rock/metal
jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 19-01-2009 21:35 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Opgenomen in Denemarken, Afgemixed en mastered door moi.

www.myspace.com/doedning

Dødning is all about havin' a good ol' time. The music we play is a mix of rock'n'roll, metal, blues, sludge and stuff like that. The members are from Danish bands such as: Left hand Charity, Non-lit Drive, eXcm and Jim Fear. We dig on groovyness, coolness and afterpartyness. Check out our new songs and rock out!

Geniale live band ook! check it out

[capslock probleem weer eens gefixt]

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 19-01-2009 21:48]

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 19-01-2009 21:46 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Klinkt lekker.

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 19-01-2009 21:50 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Capslock was omdat ik de ø alleen in hoofdletter kon vinden op de site en geen idee heb hoe ik hem hier op mijn keyboard produceer

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 19-01-2009 21:50]

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-01-2009 21:50 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 januari 2009 21:50 schreef jbassist het volgende:
Capslock was omdat ik de ø alleen in hoofdletter kon vinden op de site en geen idee heb hoe ik hem hier op de mijne produceer

Maar het klinkt lekker!

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 19-01-2009 21:52]

Boeiender

7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 19-01-2009 21:52 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Klinkt errug lekker! Vet gedaan JB!
Gave band dit!

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 19-01-2009 21:56 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Senx!

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 19-01-2009 21:58 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 19 januari 2009 21:46 schreef Dentz het volgende:
Klinkt lekker.

+1

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-01-2009 8:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vanaamd eens luuster'n. Maar hoofdbandjes zijn ubergay, dat moet even gezegd worden

Oftewel öbergeuy

DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 20-01-2009 9:00 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Gelukkig is de gast die hem aanheeft zo cool dat de gayness factor toch weer op 0 komt te staan

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-01-2009 17:34 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2009 15:16 schreef rdc667 het volgende:
De deense band Dødning heeft vandaag de release van hun nieuwe EP. Opgenomen in de Snake Corner in Kopenhagen en gemixed en gemastered door JB (van DrDoom)in Nederland.
Het resultaat kan hier beluisterd worden:

www.myspace.com/doedning

Voor fans van Down, Eyehategod, Raging Speedhorn enz.

Have fun! Rock out with your cock out!

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com