|
Auteur: |
|
|
Van temnozor 's nieuwe album zijn 2 nummers verschenen!! de nummers zijn hier te vinden: www.sswinter.chat.ru/temnozor.html maar omdat deze site zo traag is heb ik ze ook naar een ftp ge-upload. ftp://141.219.53.239/Network%20Trash%20Folder/Temnozor-2002-sampler/ De nummers hebben eigenlijk geen black metal meer in zich, het is meer een soort pagan folk metal geworden met russische teksten. Of dit ook op het volledige album zo word weet ik niet. iig, i like it! Voor de mensen die zich afvragen hoe het eerst album, de cult demo tape klonk. http://musica.mustdie.ru/samples/t/temnozor/1999_554.mp3 |
|
te gek, ga vanavond gelijk ff luisteren! |
|
Ik heb de cult demo ook maar ge-upload! 9 tracks ftp://141.219.53.239/Network%20Trash%20Folder/temnozor-vedovstvom_krepka_chernaja_slava_rusi-1999-gravewish/ : |
|
Volens mij staat die op Rhodium hoor! |
|
Die vorige album (moet nog uitgebracht worden door HKP) is ook niet te evernaren. |
|
Die 2 nieuwe staan er niet op maar thanx voor de 9 andere! Errug ! |
|
hmm de 2 nieuwe zijn gedelete ik her-upload te vanavond als ik thuis ben (ben nu op school) |
|
(@*&$#*&(%^(!@&%#*! Jullie maken me f***ing benieuwd, en ik moet nog 18 minuten wachten Ik zal zo snel mogelijk mijn professionele reactie () posten. Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Het is weer ge-upload! |
Index / Heavy Metal |