|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Okee, jammer. ZM had nog wel een andere inzender gehad die graag wil. Succes met speul'n! |
|
Tja, ik had dat gisteren gevraagd, maar niets op gehoord. Vandaar dat ik nu zelf actie onderneem :-) |
|
quote: Mailen is handiger, je vraagt het in dit topic. Redactie leest niet constant het forum door |
|
True. Och, op deze manier komt er toch ook iemand aan een kaartje? |
|
quote: Och vast wel. |
|
Damn, dat gaat snel. Eerste reactie is reeds binnen, dus reageren heeft geen zin meer. De gelukkige prijswinnaar is al op de hoogte gebracht. |
|
joepie! |
|
quote: Die speelt er niet meer bij, hoor. Bareuh... |
|
Geen Krizz, dat is veel erger Anyhow: aanwezig vanavond. Veel zin in |
|
quote: Hmm, Marloes kan hem anders ook best hebben. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Morgen LotD in Den Haag en Izegrim volgende week in Rotterdam.Ook prima! =) |
|
Zo, dat was zeer geslaagd |
|
quote: |
|
|
|
Heeeee, ik mis een foto!!!!!! |
|
Gave pics Bert ! Was een top-avond, gave zaal die Mezz. |
|
quote: Ja helaas niet scherp .... krijg je met zo'n zelfportret foto! ... volgende keer gewoon zonder mij maken! |
|
quote: Thanks! |
|
quote: Kan je m niet even mailen ofzo?! Ik wil m zien! |
|
Dat was zeker een toffe avond. Leuke mensen gesproken, gave bands, super. Bedankt Izegrim! |
|
Leuke foto's! Spot mezelf hier en daar, altijd leut. Gezellig avondje was het I love the smell of napalm in the morning! |
|
quote: Zal nog even kijken ... maar als ie onscherp is gooi ik de foto meestal meteen weg. Heb al genoeg opslag ruimte voor al die andere foto's nodig |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |