|
Auteur: |
|
|
Dag allen, Vanwege een zeer teleurstellende voorverkoop voor het HxC Summer Fest 11 juli a.s. hebben wij tegen willens en weten in moeten besluiten de stekker eruit te trekken. Er waren slechts 18 kaarten verkocht tot op heden waarvan grotendeels aan de locals die wij min of meer gepusht hebben om ze te kopen. Er is geen financieel draagvlak om de klap op te vangen mochten wij niet het gewenste bezoekersaantal halen en zoals het er nu naar uit ziet gaan we dat op deze manier ook niet halen. Onze welgemeende excuses voor het afblazen van dit in onze ogen super toffe festival, maar de risico’s die er financieel aan verbonden zitten zijn simpelweg te groot. Wij hebben er flink de balen van en tot op het laatste moment goede hoop gehouden en ieder dubbeltje op zijn kant gezet om kosten te kunnen besparen, maar het lukt gewoonweg niet. Wij hopen op jullie begrip. Crew HxC Summer Fest p.s. De mensen die kaarten hebben besteld kunnen een mail sturen naar programmering@frontvroomshoop.nl met daarin in hun naam, rekeningnr. en het bestelnummer van hun tickets en het geld van de kaarten wordt dan zsm teruggestort. www.myspace.com/hardcoresummerfest [Dit bericht is gewijzigd door Frontvhoop op 30-06-2009 17:22] |
|
komt zeker nog een headliner, maar misshcien wel meer! 2 podia, 1 binnen, 1 buiten. @pausmobiel, Via wie gaan die tourtjes? |
|
quote: Dat kennen ze hier wel en dan niet alleen van "kaboenk kaboenk". http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3073459 |
|
Die tour zal ongetwijvelt via Mad booking; http://www.mad-tourbooking.de/pages/tour.html gaan. Terror staat iig op Pressurefest, 2 weken vóór dit festival. Maar ik zie hier dat die tour in mei begint... lijkt me onwaarschijnlijk dat bands 2 maanden touren. Heel veel van avocado zit trouwens dan waarschijnlijk ook wel in europa. |
|
quote: Ja, en geloof de 21ste april komt er ook een hardcore fest! Enskedese Kopknikkers Bende |
|
2 nieuwe bands toegevoegd! To the test: www.myspace.com/tothetesthardcore Xeye of judgementX: www.myspace.com/eyeofjudgementdistribution Ik ken beide bands niet maar ik word HEEL blij van die samples op hun myspace. En hier nog even de myspace van het festival zelf: www.myspace.com/hardcoresummerfest I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Nieuwe namen! RITUAL www.myspace.com/ritualeurope LIGHTHOUSE www.myspace.com/lighthousepunk WAIT IN VAIN www.myspace.com/waitinvain OUTRAGE www.myspace.com/outragenb |
|
abrikozentaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart De shit is aan!!!1 |
|
Voor mij 4 totaal onbekende bands. Outrage en Wait in vain klinken in ieder geval erg vet! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Misschien ook wel van de partij. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
programma tot nu toe: Maroon (ger) Born From Pain No Turning Back Bridge to Solace (hu) True x Colors (bel) Zero Mentality (ger) Ritual (ger) Wait in Vain (usa) Outrage (usa) Lighthouse (ger) xEye of Judgementx State of Mind Final Stand (ep release) Striking Justice To The Test + 5 more t.b.c. soon |
|
Human Demise en Enemy Ground wellicht.... Netjes hoor zover |
|
Enskedese Kopknikkers Bende |
|
zojuist bevestigd: THE SETUP (BE, GSR / Demons Run Amok) www.myspace.com/thesetup FORFEIT (USA, Reaper Records / Demons Run Amok) www.myspace.com/forfeitny |
|
Ah, goed nieuws! Het gaat dus nog steeds door. [edit] Verdomme, dat Forfeit is vet! [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 18-04-2009 16:23] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
The Setup, megaruig. Die band altijd nog gemist tot voor kort in Duitsland. Helaas was dat een festival met duizend beatdownshitheads die TSU minder boeiend vonden dan een wurst. Siked om ze weer te zien, harde band. |
|
Locatie wijziging, ivm problemen omtrent vergunningen! Dus niet in Vriezenveen maar in Vroomshoop! mod, kan het onderwerp aangepast worden. Vroomshoop ipv vriezenveen! |
|
Fokking veel zin in!!! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Goed concept, 25 minuten in de trein zitten naar een gig. Komt weinig voor. Jammer dat ik nog eens 20 minuten moet wachten in Marienberg. Wait in Vain, NTB, BFP, TSU, Forfeit, Final Stand, blabla genoeg vette bands. Nu maar hopen dat hardcore holland afkomt. Komt er trouwens nog een tijdschema, schraal dat ik de trein van 21:37 moet hebben... |
|
Als ik het goed heb begrepen wordt er nog gewerkt aan een pendelbus van V'hoop naar Almelo. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: 13 euro om biertjes te klappen met muziek, dit moet toch ook wel een paar EHBOers en omgevinggenoten aanspreken? De voorverkoop gaat iig via http://frontvroomshoop.nl/tickets.php |
|
Zo, ik heb m'n kaartje binnen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik ga voor de Vegan Food. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
CANCELLED, zie openingspost |
|
alsnog een festival (zei het klein) in Leeuwarden op 11 juli waarbij de tourende buitenlandse bands worden opgevangen met een last-minute optreden! |
Index / Concerten |